"Боржомі" змінює дизайн пляшки
Знайома всім пляшка знайшла новий дизайн, змінила форми етикеток і зовнішній вигляд ковпачка. Більш того, логотип теж став більш сучасним і виразним. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
«Вода «Боржомі» з року в рік, від покоління до покоління залишається затребуваною і актуальною, в тому числі завдяки постійним інноваціям, технологічним нововведенням на виробництві та трансформацій у дизайні. Ми уважно відстежуємо всі теперішні візуальні тренди - сучасні кольори, форми, тенденції графічного оформлення і формати упаковки, - коментує Оксана Панкіна, менеджер з маркетингу IDS Borjomi International. - На новому етапі ми пропонуємо подивитися на улюблену воду буквально під новим кутом - етикетка на упаковці повернулася на 90 градусів, змінилися шрифт і стилістика ілюстрації».
«Боржомі» в новому стилі вже доступний споживачам на полицях торгових точок. І, зрозуміло, оновлюючи зовнішній вигляд упаковки, унікальний склад і неповторний смак улюбленої води залишаються незмінними. Редизайн нової пляшки розробляла компанія "Reynolds and Reyner".
Читайте також: ПриватБанк: в июле украинские рестораны получили 1 миллион безналичных чаевых
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар