«МЕТРО Кеш енд Кері Україна» стала членом Глобального договору ООН в Україні
«МЕТРО Кеш енд Кері Україна», як частина великого міжнародного рітейлера METRO AG, підтримує глобальні тенденції щодо збереження навколишнього середовища та прагне бути корисною для суспільства, впроваджуючи волонтерські, соціальні та екологічні ініціативи, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.
Саме тому компанія ще раз засвідчує своє чітке бачення відповідального ведення бізнесу в усіх сферах своєї діяльності як на глобальному, так і на локальному рівні, і приєднується до Глобального договору ООН. Оскільки, сталий розвиток є важливою частиною роботи компанії.
«Ми раді вітати представників міжнародного бізнесу, які доєднуються до вирішення соціальних та екологічних викликів у нашій країні. «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» демонструє свою сталість через власні проєкти, залучення різноманітних стейкхолдерів та поширення ідеї екологічності для широкого загалу», – коментує голова правління Глобального договору ООН в Україні Тетяна Сахарук.
«Ми в METRO розуміємо, що наше суспільство живе в період економічних, екологічних, соціальних та культурних викликів. Проте наша команда також переконана, що сталий розвиток є ключем до трансформації цих викликів у можливості. METRO працює сьогодні для впевненого завтра – як для наших працівників та їхніх сімей, так і для місцевих громад та суспільства в цілому. Адже корпоративна соціальна відповідальність для «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» – це постійна увага до етичного ведення бізнесу та створення умов для покращення рівня життя українців.
Ще одним важливим завданням для нашої компанії є підтримка найбільших гуманітарних організацій в Україні, що займаються боротьбою з голодом та зменшенням кількості відходів у харчовій промисловості», – розповідає директор з питань співробітництва з органами державної влади та зв’язків з громадськістю «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» Олеся Оленицька.
«Задоволеність клієнтів METRO є для нас тим стимулом, який надихає шукати все нові й нові рішення. Наша компанія цінує здоровий спосіб життя та відповідальне ставлення до довкілля. Саме тому ми турбуємося про тих, хто стежить за своїм раціоном, дотримується спеціальної дієти чи просто намагається бути дружнім до навколишнього середовища, та пропонуємо для них різноманітні альтернативи пластику, безглютенові та безлактозні продукти та інші корисні товари і послуги.
Наступним помітним кроком компанії в напрямку збереження довкілля є проект із роздільного збору відходів. Цей сервіс дає можливість нашим клієнтам, включаючи професійних клієнтів HoReCa, долучитися разом з METRО до руху відповідального споживання ресурсів планети та зменшення нашого впливу на неї.
Саме завдяки нашим професійним клієнтам компанія METRO робить вагомий внесок у стабілізацію української економіки. Адже приватні підприємці є рушійною силою, яка не тільки збагачує наше оточення своїми пропозиціями та сервісом, але й створює мільйони робочих місць і необхідні умови для взаємодії та спілкування. Ми ж, зі свого боку, намагаємося щодня робити наших клієнтів ще успішнішими і стати ще кориснішими для них.
Компанія вірить, що дотримання стратегії корпоративної соціальної відповідальності та плідна співпраця з надійними соціальними партнерами дозволить бізнесу не лише зменшити кількість голодуючих та скоротити харчові й побутові відходи, а й зробити свій внесок у мінімізацію негативного впливу фуд-рітейлу на життя майбутніх поколінь», – додає Олеся Оленицька.
Читайте також: Компанія METRO Україна розширює асортимент бургерів з рослинного білку
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар