Бизнес-тренинги по менеджменту

Планування та прогнозування. s&op практика (10% від збору перераховуємо на допомогу постраждалим від війни) Планування та прогнозування. s&op практика (10% від збору перераховуємо на допомогу постраждалим від війни)
Відбудеться інтенсивний тренінг-воркшоп за матеріалами реального впровадження із практичними завданнями для відпрацювання конкретних інструментів. Тренінг дасть вам можливість по-новому подивитися на процес планування, який перетворює стратегічний план на конкретні кроки щодо його реалізації.
Тренер:
 
Управління в стилі коучинг: ефективний менеджмент керівника майбутнього. Управління в стилі коучинг: ефективний менеджмент керівника майбутнього.
Аудиторія Цей тренінг для керівників усіх рівнів, які втомилися від постійних вказівок та несамостійності співробітників, їх низької продуктивності та безініціативності, розуміють, що старі методи управління вже не приносять потрібних результатів, готові змінюватись і переходити на більш гнучкі системи управління. Мета тренінгу Розкрити можливості коучингу для керівників, команди та компанії в цілому. Показати переваги застосування коучингу в бізнесі. Навчити застосовувати коучингові інструменти та техніки для вирішення бізнес-завдань.
Тренер:
 
Управління асортиментом та ціноутворення. Категорійний менеджмент Управління асортиментом та ціноутворення. Категорійний менеджмент
Цільова аудиторія Ви власник або менеджер бізнесу, у якого: - Немає часу на тривале навчання, потрібно рятувати бізнес тут і зараз - Високі продажі, а прибутку "не видно" - Склад забитий "мертвим" товаром, який не продається більше 6 місяців - Дешевше, ніж в конкурента, та все одно не купують. - Придбання програми з управління асортиментом не виправило ситуацію Після навчання Ви зможете: - створювати якісні асортиментні матриці на будь-яку групу товару; - аналізувати наявний асортимент, визначати прогалини в своїй пропозиції товару; - визначати ризик виникнення "out of stok" та надлишок товару в різних товарних групах; - коректно порівнювати свою асортиментну матрицю та матрицю конкурентів; - швидко визначати слабкі місця в пропозиції конкурентів та користуватись ними; - аналізувати власне ціноутворення, його вплив на реалізацію та поведінку конкурентів; - визначати товари-індикативи (KVI), помилки в ціноутворенні яких впливають на стабільність всього бізнесу; - визначати сильні і слабкі сторони ціноутворення конкурентів; - будувати власну стратегію ціноутворення з врахуванням слабких місць конкурентів
Тренер: