Auchan представляє нові засоби догляду за шкірою приватної марки

Auchan Retail випустила нові засоби по догляду за шкірою під своїм брендом гігієни та краси Cosmia. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
За даними недавнього дослідження, 54% француженок висловили побоювання щодо формул косметичних продуктів.
Cosmia пропонує натуральні та прозорі продукти, щоб усунути ці сумніви.
Нові вироби поставляються в упаковці без пластику з сертифікованим FSC картоном із ресурсів, що ефективно управляються, і на 100% переробляються.
Асортимент, який планується представити в магазинах цього місяця, підтверджує прагнення Auchan створити унікальну та обнадійливу пропозицію, яка сприятиме кращому життю та збереженню планети.
Продукція включає засоби для зняття макіяжу з двофазною міцелярною водою, які пройшли дерматологічні випробування.
Асортимент також включає бальзами для губ у трьох варіантах - щоденний зволожуючий догляд, відновлювальне лікування та кольоровий бальзам для губ "Pearly Pink".
Читайте також: Auchan Portugal вводит пункты сбора для мелких производителей
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: private label, стм, ашан, косметика
Комментарии
Ваш комментарий будет первым.Добавить комментарий