Henkel очікує на відновлення у 2021 році

Німецька компанія споживчих товарів Henkel очікує, що продажі знову зростуть цього року, оскільки перукарні поступово поновлюють роботу. У свою чергу, попит на чистячі засоби, ймовірно, нормалізується, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailDetail.
Група, найбільш відома своїми продуктами для догляду за волоссям Schwarzkopf та миючими засобами Persil, прогнозує органічне зростання продажів від 2 до 5 відсотків на 2021 рік та збільшення скоригованого прибутку на акцію від 5 до 15 відсотків. Компанія припускає, що карантинні заходи на багатьох ключових ринках будуть скасовані протягом першого кварталу, і що нових масштабних закриттів не буде.
У 2020 році Henkel зменшила продажі на 4,5 відсотка до 19,25 млрд євро. Скоригований операційний прибуток впав на п'яту частину - до 2,58 млрд євро. Обидва показники трохи перевищують очікувані аналітиками.
Продажі в галузі клею, на частку якої припадає приблизно половина доходу групи й які сильно залежать від промислових споживачів, таких як виробники автомобілів, органічно впали на 4,2 відсотка. З іншого боку, попит на миючі засоби та засоби для чищення збільшився завдяки пандемії Covid, що призвело до збільшення продажів у цьому конкретному підрозділі на 5,6%.
Читайте також: Компанія «Хенкель в Україні» та її бренд «Fa» спрямували 500 тис. грн. на боротьбу з пандемією коронавірусу
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Комментарии
Ваш комментарий будет первым.Добавить комментарий