02 августа 2021

Procter & Gamble витратила на маркетинг більше $ 8 млрд

Procter & Gamble витратила на маркетинг більше $ 8 млрд
885

Виробник споживчих товарів Procter & Gamble (P & G) збільшив маркетингові витрати на 11,6%, до $ 8,18 млрд за підсумками фінансового року, який закінчився 30 червня, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Mediapost. Як .розповів CEO компанії Девід Тейлор, маркетингові вкладення принесли P & G щорічне зростання виручки на 2-6% за останні п'ять років.

«Ви повинні допомогти споживачам зрозуміти, що це за продукт, як його використовувати, а потім допомогти підвищити обізнаність і стимулювати їх спробувати продукт. І інвестиції в маркетинг зробили це», - зазначив Тейлор.

Компанія продовжить нарощувати маркетингові бюджети. «Ми не досягли точки зниження прибутку від цих інвестицій, тому ми продовжимо інвестувати в рекламу приблизно 8% від продажів», - заявив фінансовий директор P & G Андре Шелтон.

Він прогнозує підвищення ефективності маркетингових інвестицій завдяки переходу до діджитал медіа та поліпшення орієнтування на основі 1st- і 3rd-party даних, а також оптимізації виробничих витрат і роботи з агентствами.

Всього за 12 місяців компанія збільшила чисті продажі на 7%, до $ 76,1 млрд. Найбільш прибутковою стала категорія тканин і товарів для будинку (Fabric & Home Care), вона принесла компанії $ 26 млрд, що на 10% більше, ніж рік тому - це найшвидше зростання. Також на 10% зросла категорія товарів для здоров'я (Health Care), чисті продажі склали $ 9,9 млрд.

Читайте також: Меган Маркл і принц Гаррі співпрацюватимуть із Procter & Gamble

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Раздел: > Новости за рубежем

Теги:

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также