Heineken підвів підсумки першого півріччя 2021 року
Динаміку виручки багато в чому зумовили гнучка реакція на швидко мінливу ситуацію, а також поступове зняття серйозних обмежень, введених минулого року на більшості ринків із метою стримати поширення COVID-19, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
У різних регіонах відновлення йде неоднаково, і в деяких країнах - особливо Азіатсько-Тихоокеанського регіону та Африки - нові хвилі й варіанти вірусу призводять до відновлення обмежень.
Чиста виручка (BEIA) виросла на 14,1% в органічному вираженні завдяки збільшенню загального консолідованого обсягу продажів на 8,2% і підвищенню показника чистої виручки (BEIA) на гектолітр на 5,5%. Керівництво Heineken взяло за основу ціни переважно на тих ринках, де спостерігалася значна девальвація валюти й інфляція, і оптимізувало структуру ціноутворення за рахунок розвитку в преміальному сегменті й управління структурою портфеля. У результаті вплив структури ціноутворення з рівномірним розподілом по всіх регіонах склав 5,0%. У порівнянні з першим півріччям 2019 року чиста виручка (BEIA) в цілому як і раніше залишилася нижчою на 12,9%.
Консолідований обсяг продажів пива збільшився на 9,6% в органічному вираженні, в тому числі більш ніж на 10% в Африці, на Близькому Сході і в Східній Європі, а також в Північній і Південній Америці. У другому кварталі обсяг продажів пива зріс на 19,3% з урахуванням того, що показники минулого року найбільш сильно постраждали від масового введення карантинних заходів і припинення виробництва на підприємствах в Мексиці, ПАР і Малайзії (крім інших країн). Обсяг продажів преміальних сортів пива випередив за темпами зростання портфель у цілому і збільшився на 14-16%, в першу чергу завдяки Heineken.
Бренд Heineken продовжив демонструвати хорошу динаміку: у другому кварталі обсяги його продажів зросли на 26,8%, в результаті чого за підсумками першого півріччя зростання склало 19,6% в порівнянні з 2020 роком і 16,7% в порівнянні з 2019-им. При цьому продажі бренду збільшилися як мінімум на 10% більше ніж на 50 ринках, перш за все в Бразилії, Китаї, В'єтнамі, Нігерії, ПАР, Італії, Польщі, Колумбії і Мексиці. Обсяг продажів безалкогольного пива Heineken 0.0, яке зараз є на 95 ринках, виріс майже на 40%; особливо високі показники зафіксовані в Бразилії, США, Мексиці, Великобританії і Польщі. Обсяг продажів Heineken Silver збільшився більш ніж в чотири рази, в тому числі за рахунок потужного зростання в Китаї та В'єтнамі.
Читайте також: Heineken здобула контроль над найбільшим пивоваром в Індії
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар