Конкурент McDonald's тестує місячну підписку на їжу
Мережа ресторанів швидкого харчування Taco Bell (входить до корпорації Yum! Brands) тестує підписку для своїх клієнтів. Новітня послуга дозволяє власникам Taco Lover's Pass замовляти улюблені страви в певній кількості через мобільний додаток, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNBC.
Залежно від локації ресторану, 30-денна підписка обійдеться клієнтам Taco Bell у суму від 5 до 10 доларів. На даний час продукт тестується в 17 закладах в Тусоні, штат Арізона. Відомо, що програма буде діяти до 24 листопада.
Раніше інші великі гравці на ринку фастфуду вже тестували власні підписки. Так, Burger King ще у 2019 році запропонував своїм клієнтам місячну підписку на каву за ціною 5 доларів, але вже через місяць проект був згорнутий. У свою чергу, компанія Panera Bread залучила близько 500 тисяч передплатників, завдяки пропозиції з безлімітної покупки кави та чаю за 9 доларів на місяць.
У Taco Bell, пропонуючи відвідувачам за 5 доларів придбати один з видів тако на день і додати його до інших страв в замовленні, розраховують підвищити лояльність клієнтів і збільшити середній чек. За власними оцінками компанії, учасники програми лояльності витрачають за один візит у середньому на 35% більше.
Читайте також: Carrefour випробує сервіс підписки
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: тако, подписка на тако, бургер, новости ритейла
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар