Hugo Boss може стати мультибрендовою платформою
Про намір розширити бренд-портфель, придбаний у інших компаніях, розповів новий генеральний директор бренду Даніель Гридер в інтерв'ю журналу Manager Magazin. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Упродовж кількох років керівництво німецького бренду Hugo Boss працювало над відновленням бізнесу. Про позитивну динаміку фінансових показників компанія відзвітувала за підсумками другого кварталу 2021 року, після ослаблення карантинних обмежень. Операційний прибуток у третьому кварталі склав 15 млн євро.
Досягнувши стабільних результатів, у компанії поділилися стратегічними планами щодо трансформації бізнесу на платформенну модель, яка розвиватиметься за рахунок сторонніх придбань. На маркетингову стратегію планується виділити понад 100 млн євро на період до 2025 року.
Потенціал розвитку керівництво бачить в Європі, пояснюючи це тим, що «в Європі, на відміну від США, у преміальному секторі поки немає більших гравців».
Читайте також: Hugo Boss планує подвоїти оборот до 2025 року
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости производителей, хьюго босс, хуго босс, Ритейл, мировые производители, производство
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар