Попит на спортивні товари у 2020 році впав всього на 7%
У перший пандемійний рік міжнародний ринок спортивних товарів (включаючи одяг, взуття та інші товари) знизився на 7% , до 429 млрд доларів, після більш ніж 10 років стабільного зростання. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modaes.es.
Найбільш швидкозростаючою .категорією у 2020 році стали товари для велоспорту, їхні продажі зросли на 27% у річному численні. Зростання інтересу до велоспорту позитивно вплинуло на спортивний ринок Німеччини, що виріс на 15%. Оборот обсягом 24,1 млрд доларів зробив цю країну третьою світовою державою на ринку спортивних товарів після США і Китаю.
Американський ринок спортивних товарів залишився на першому місці в міжнародному масштабі в рік пандемії, збільшивши свій оборот на 3% до 136,8 млрд доларів. У Китаї він навпаки впав на 2% до 55,7 млрд доларів після декількох років зростання, що сповільнилося з 2019 року.
У той час як спортивний одяг і взуття знизили свої продажі у світі на 7%, споживання інших видів спортивного інвентарю збільшилася до початку пандемії, у 2019 році, на 3%.
За даними дослідження, проведеного Європейською федерацією спортивних товарів минулої весни, до кінця поточного року майже половина європейських компаній, що спеціалізуються на спорті, прогнозує зниження обороту до 10% після падіння на 30% у 2020 році. Драйверами ринку стали індивідуальні заняття та спорт на відкритому повітрі, у той час як зимові види спорту показали сильне зниження продажів.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости ритейла, рынок спортивных товаров, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар