Meta запланувала відкриття офлайн-магазинів
Американська компанія Meta (колишня Facebook) планує відкрити роздрібні офлайн-магазини по всьому світу. У них покупці зможуть особисто протестувати пристрої віртуальної та доповненої реальності та отримати відповіді на свої питання, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на The New York Times.
За словами представника компанії, мета створення цих магазинів — зробити світ «відкритішим і взаємопов'язанішим». Магазини повинні викликати цікавість у відвідувачів, до них може зайти будь-який перехожий та ознайомитися з гарнітурою віртуальної реальності, окулярами доповненої реальності та іншими пристроями, створеними в Reality Labs. Перш за все, йдеться про гарнітури віртуальної реальності Oculus Quest і пристрої для відеочату Facebook Portal.
Відкриття роздрібних магазинів обговорювалося до ребрендингу Facebook, робота над їх відкриттям розпочалася ще торік. Однак досі цей проект на стадії розробки, а продукцію компанії поки що можна придбати лише в магазинах-партнерах. За словами експертів, відкриття роздрібу стане величезним кроком уперед для технологічного гіганта, який існує переважно у цифровому форматі.
Наприкінці жовтня компанія Facebook провела ребрендинг та змінила назву на Meta. Новий бренд акцентуватиметься на метавсесвіті, в якому людина відмовиться від екранів і відчуватиме «ефект присутності у віртуальній реальності». Компанія в серпні представила електронну переговорну Horizon Workrooms, яку можна використовувати з VR-окулярами Oculus Quest, а у вересні – «розумні» очки під брендом Ray-Ban.
Читайте також: BMW випробує AR-окуляри Meta в автомобілях
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новости компаний, фейсбук, мета, метавселенная, марк цукерберг
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар