Нульова толерантність Китаю до коронавірусу загрожує поглибити логістичну кризу
Відновлення світових ланцюжків поставок і торгівлі продовжує буксувати, значною мірою через все більш жорстку політику «нульової терпимості» до COVID-19 у Китаї, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Bloomberg. Крім заборони зміни в Китаї іноземних команд, влада нещодавно посилила вимоги до китайських моряків, які повертаються, яким загрожує карантин аж до семитижневого.
Згідно з новими правилами, китайський екіпаж зобов'язаний самоізолюватись на три тижні перед поверненням, на два тижні — у порту прибуття, а потім ще на два тижні у своїй провінції. За інформацією агентства, заходи поширюються, зокрема, на судна, які встигли змінити команду в іншому пункті, і на моряків, які потребують невідкладної медичної допомоги.
На цьому тлі оператори суден, що змушені перебудовувати маршрут та затримувати постачання, закликали КНР пом'якшити обмеження. В іншому випадку зростуть затримки, простої і врешті-решт погіршиться світова логістика, попередили вони. Так, один із найбільших танкерних операторів світу Euronav вже поніс близько $6 млн додаткових витрат на зміну команд. У низці випадків зміна екіпажів неможлива фізично: наприклад, китайська влада не допускає більше трьох моряків на одному внутрішньому рейсі.
Усі додаткові витрати будуть переведені на клієнтів, зазначає агентство: контейнерний фрахт із Китаю цього року вже вшестеро дорожчий, ніж у середньому за п'ять років.
Нульова толерантність обходиться світовій логістиці ще дорожче з початком «дельта-хвилі» коронавірусу: через одиничний випадок Китай закрив один із найбільших у світі терміналів.
Читайте також: Водії відмовляються їхати на Британські острови
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новости логистики, грузоперевозки, отправка грузов в азию
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар