Продажі в «кіберпонеділок» впали вперше в історії
Продажі в «кіберпонеділок», який традиційно пройшов після «Чорної п'ятниці», вперше в історії скоротилися в річному порівнянні. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNBC.
Сумарний обсяг покупок на американському ринку за підсумками дня становив 10,7 млрд доларів, що на 1,4% менше, ніж минулого «кіберпонеділка». Експерти зазначили, що за весь час проведення підрахунків продажі не зросли вперше.
Кіберпонеділок став частиною великого сезону розпродажів США в середині нульових. На відміну від «Чорної п'ятниці», яка спочатку передбачала активний шопінг у фізичних магазинах і часом змістилася в інтернет, «кіберпонеділок» спочатку передбачав покупки через онлайн-канали. У США продажі в «кіберпонеділок» стабільно зростали, зокрема в роки фінансової кризи.
Аналітики вважають, що, незважаючи на спад продажів, за підсумками всього святкового сезону рітейлери збільшать сумарний товарообіг. Передбачається, що в період з 1 листопада до 31 грудня американські споживачі витратять близько 207 млрд доларів, що на 10% більше, ніж роком раніше.
Читайте також: Роздрібні магазини розгубили покупців у «Чорну п'ятницю»
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: Новости ритейла, киберпонедельник, черная пятница, Ритейл, что нового в ритейле Украины
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар