REWE запровадить систему маркування молочних продуктів
Німецька REWE Group запровадить чотирирівневу систему маркування молока та молочних продуктів власного бренду, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Поки що система маркування Haltungsform використовувалася для м’ясних продуктів. З 1 січня 2022 року органічне свіже молоко REWE стане першим продуктом, який буде маркуватися відповідно до цієї истеми.
У найближчі тижні рітейлер представить маркування для інших продуктів, а також для роздрібної мережі Penny.
Ханс-Юрген Муг, директор підрозділу REWE з роздрібної торгівлі в Німеччині, прокоментував: «REWE Group прихильна до стійкості вже більше десяти років. Для наших клієнтів надійність і прозорість відіграють вирішальну роль. Тому я дуже радий, що з наступного року ми отримаємо міжфірмове маркування для важливої товарної групи молока та молочних продуктів».
Перший рівень рейтингу для дійних корів вимагає манежу з кабінками та співвідношення між тваринами і ліжком 1: 1. Допускається безнадійне або комбіноване утримання.
На другому рівні фермери повинні забезпечити, серед іншого, співвідношення тварин і ліжок 1: 1 і безприв’язне утримання або випас без прив’язки.
Цю систему маркування також використовують Aldi Nord, Aldi Süd, Bünting, Edeka, Kaufland, Lidl та Netto Marken-Discount.
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар