Procter&Gamble повідомила про зниження квартального виторгу
Американська транснаціональна компанія й один із лідерів світового ринку споживчих товарів Procter&Gamble повідомила про скорочення квартальної виручки вперше за останні п'ять років. Про це пише TradeMaster.UA з посиланням на Retail.
Зокрема, у II кварталі 2023 фінансового року (закінчився 31 грудня 2022 р.) виторг P&G знизився на 0,9% з $20,95 до $20,77 млрд. У звіті компанії також повідомляється про те, що чистий прибуток P&G за вказаний період скоротилася приблизно на 7% із $4,22 млрд до $3,95 млрд.
Зниження продажів на 6% компанії вдалося компенсувати за допомогою підвищення цін на товари на 10%. Зокрема, торік P&G кілька разів підвищувала ціни, щоб компенсувати подорожчання логістики, сировини, робочої сили та нівелювати вплив сильного курсу долара на виручку на закордонних ринках.
P&G розвиває близько 65 торгових марок, під якими продаються товари майже в 70 країнах. Серед найбільш відомих брендів – Pampers, Tide, Ariel, Fairy, Always, Lenor, Oral-B, Olay, Tampax, Old Spice, Pantene, Head & Shoulders, Gillette.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини компаній, проктер енд гембл, фінансові показники, квартальна виручка
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар