McDonald's розмістив зовнішню рекламу для п'яних
McDonald's у Новій Зеландії «заговорив» мовою п'яних — креатори розробили банери із фразами нетверезих клієнтів, які намагаються замовити «Міг Бак», «Нікен ЧікМаггетс», «Ферре про Ф Міч Кікін» та інші страви замість звичних назв популярних позицій із меню. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Слоганом зовнішньої реклами стала фраза "We speak late night" ("Ми говоримо мовою пізньої ночі").
Раніше британський McDonald's вперше не показав у рекламі фастфуд – у ролику креатори Leo Burnett London натякнули глядачам на перекус. Герої відео використовували короткий підйом брів як розпізнавальний знак для походу з колегами за улюбленим бургером. Крім того, в цьому русі можна було дізнатися логотип мережі із золотими арками.
Читайте також: McDonald's готує співробітників до скорочень
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини постачальників, ресторани макдональдс, реклама макдональдс
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар