Decathlon продав 90 магазинів у Європі за 600 млн євро
Французький ритейлер спортивних товарів Decathlon, роздрібна мережа якого у світі налічує близько 1700 магазинів, продав 90 торгових точок у Франції, Іспанії, Португалії, Італії та Німеччині загальною площею 400 000 кв. м, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Modaes.com.
За інформацією французького видання Les Echos, сума операції склала 600 млн. євро. При цьому ритейлер зберіг за собою 40% акцій проданих магазинів. Також зазначається, що Decathlon не вперше проводить подібні операції за сприяння професійних консалтингових фірм.
В даний час компанія має мережу з 1751 торгової точки по всьому світу, найбільше їх число - 325 - сконцентровано на місцевому для ритейлера французькому ринку. Наступною європейською країною за насиченістю присутності є Іспанія, де знаходиться 174 магазини. Далі йдуть Італія з торговельною мережею зі 142 точок та Німеччина з 85 магазинами.
Серед закордонних ринків Decathlon останніми місяцями активізував свою діяльність в Азії. Китай, де відкрито 220 точок ритейлера, лідирує у цьому регіоні. Крім того, компанія реалізує свою продукцію приблизно на 70 інших ринках світу.
За даними за 2022 рік, Decathlon збільшив свій оборот на 12%. Зокрема, оборот групи склав 15,4 млрд євро порівняно з 13,8 млрд євро 2021 року, коли ритейлер відновлювався після пандемії. Однак прибуток зріс лише на 1,1%, до 923 млн євро (у 2021 році було зафіксовано зростання на 66% рік до року і показник 913 млн євро).
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, декатлон, продаж спортоварів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар