20 грудня 2023

Продажі H&M знизилися на 4% у 4-му кварталі 2023 фінансового року

Продажі H&M знизилися на 4% у 4-му кварталі 2023 фінансового року
428

Продажі шведського ритейлера H&M Group у 4-му кварталі 2023 фінансового року (закінчився 30 листопада) знизилися на 4% у місцевій валюті порівняно з аналогічним періодом минулого року. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Продажі в шведських кронах за період вересень-листопад залишилися на колишньому рівні рік до року, склавши загалом 62,63 млрд. крон (5,56 млрд. євро). На стабілізацію цього показника вплинув слабкий курс шведської валюти, яка у вересні досягла рекордно низького рівня по відношенню до євро.

Колаборація з французьким будинком моди Rabanne, яка вийшла в 4-му кварталі, була позитивно зустрінута покупцями і показала хороші результати, але не мала масштабного ефекту на загальний обсяг продажів. Проект завершив заплановану на 2023 серію дизайнерських колекцій, що випускаються H&M спільно з іншими брендами. У травні в рамках цього напряму вийшла колаборація H&M х Mugler.

Згідно з даними за весь 2023 фінансовий рік, виторг групи збільшився на 6% і склав 236 млрд шведських крон (20,96 млрд євро). Детальні результати діяльності компанії за рік будуть опубліковані 31 січня 2024 року.

Причину зниження динаміки продажів аналітики ринку вбачають у тому, що шведський ритейлер останнім часом віддає пріоритет підвищенню маржинальності продажів, для чого прагне продавати дорожчі продукти з меншим дисконтом. Метою групи є досягнення операційної рентабельності 10% у 2024 році. За підсумками 9 місяців поточного року вона становила 5,9%.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також