Apple звинувачують у неправдивій рекламі ШІ-функцій в iPhone

У США проти Apple ініційовано судовий позов, у якому стверджується, що просування компанією функцій штучного інтелекту (ШІ) Apple Intelligence, випуск яких було відкладено, є хибною рекламою та несумлінною конкуренцією. Про це повідомляє TradeMaster.UA.
Позовну заяву подала юридична компанія Clarkson Law Firm до судового органу, розташованого в Сан-Хосе, штат Каліфорнія. У позові стверджується, що компанія Apple здійснювала рекламну кампанію, просуваючи ШІ у своїх пристроях, вводячи споживачів в оману. Як виявилося, ці функції або були доступні в обмеженому обсязі, або були відсутні.
Як ілюстрація цієї ситуації позивачі посилаються на смартфони лінійки iPhone 16 з підтримкою Apple Intelligence, які активно рекламувалися, але в момент надходження у продаж не мали заявлених ШІ-функцій.
Крім того, споживачі звернули увагу на рекламний ролик Apple Intelligence, у якому знялася актриса Белла Рамзі. У цьому ролику компанія демонструє, як користувач може підготуватися до зустрічі, повністю покладаючись на ШІ-можливості iPhone.
Позивачі стверджують, що ця реклама створила у споживачів обґрунтовані надії на те, що революційні функції будуть доступні відразу ж із виходом iPhone. Це спричинило безпрецедентний ажіотаж на ринку.
Читайте також: Apple закликала 1,4 млрд користувачів iPhone оновити iOS
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини виробників, еппл, айфон, виробництво айфонів
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар