Kaufland Germany запустила тест нової системи повернення упаковки для косметики
Kaufland Germany у партнерстві зі стартапом Reo, цифровою платформою для екологічної упаковки, тестує інноваційну систему повернення косметичних упаковок. Пілотний проєкт реалізовано спільно із Zero Waste Innovation Hub у Мюнхені. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
З 30 жовтня покупці можуть повертати порожні упаковки косметичних засобів у десяти магазинах Kaufland і трьох магазинах VollCorner у регіоні Мюнхена. Ініціатива покликана зробити процес настільки ж простим, як повернення пляшок із напоями. На полицях магазинів виділено продукцію брендів Lavera Naturkosmetik, Kneipp і Logocos Naturkosmetik, що беруть участь у програмі. За кожну повернену упаковку клієнти отримують 29 центів відшкодування.
Генеральний директор Reo Штеффані Райнер підкреслила: «Ми хочемо показати, що свідоме споживання не означає зайвих зусиль. Коли екологічні рішення органічно інтегруються у повсякденне життя, це створює справжні зміни – як для брендів і ритейлерів, так і для покупців».
Менеджер із міжнародних продажів Kaufland Джессіка Кох зазначила, що компанія активно співпрацює зі стартапами, щоб формувати майбутнє роздрібної торгівлі: «Разом ми створюємо інноваційні рішення, які поєднують економічну ефективність і сталий розвиток. Партнерство з Reo – яскравий приклад того, як це працює на практиці». Kaufland планує розширювати проєкт, щоб показати, як ритейл може поєднувати бізнес-цілі зі сталими підходами.
Читайте також: Kaufland виходить на ринки Франції та Італії
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: новини ритейлу, ритейл німеччини, кауфланд, інновації в ритейлі
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар






























