13 листопада 2025

Żabka Group демонструє впевнене зростання за дев’ять місяців 2025 року

Żabka Group демонструє впевнене зростання за дев’ять місяців 2025 року
121

Польський ритейлер Żabka Group повідомив про значне зростання фінансових показників за перші дев’ять місяців 2025 року. Консолідований дохід компанії збільшився на 14,1%, до 20,2 млрд злотих (4,5 млрд євро), що стало результатом розширення мережі магазинів, стабільних продажів і швидкого розвитку нових напрямів зростання (NGE). Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.

Продажі у сегменті магазинів Żabka зросли на 13% рік до року, до 22,1 млрд злотих (4,9 млрд євро). Напрям NGE продемонстрував ще динамічніше зростання — на 42%, до 1,1 млрд злотих (249,6 млн євро), завдяки виходу на румунський ринок під брендом Froo (122 магазини) та розвитку цифрових сервісів для клієнтів.

З початку року компанія відкрила 1 127 нових магазинів, довівши їх загальну кількість до 12 099, і при цьому закрила 97 об’єктів. За останні 12 місяців Żabka залучила понад 2 600 нових франчайзі, що дозволить перевищити ціль відкриття 1 300 магазинів у 2026 році.

Валовий прибуток зріс на 15,2%, до 3,6 млрд злотих (812,2 млн євро), а скоригований показник EBITDA — до 2,9 млрд злотих (651,6 млн євро), із покращенням маржі до 12,6%. Скоригований чистий прибуток у третьому кварталі зріс на 48%, до 505 млн злотих (112,2 млн євро), що стало можливим завдяки ефективному управлінню витратами та успішному рефінансуванню боргу.

Żabka спрямувала 402 млн злотих (89,3 млн євро) на відкриття нових магазинів і ще 186 млн злотих (41,3 млн євро) — на реконструкцію існуючих торгових точок і розвиток сегменту NGE, зокрема брендів Maczfit, Dietly.pl, Żabka Nano, Żabka Jush та Delio.

 

 
 

 

TradeMaster в соціальних мережах

 

З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також