03 августа 2022 (14:31:43)

Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2022 (жовтень)


Заказать / Скачать

«Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2022»,

дата виходу: листопад 2022 року.

Наша місія: об'єднання зусиль рітейлерів і постачальників, а також суміжних галузей задля пошуку нових ідей розвитку бізнесу, встановлення ділових контактів і взаємовигідної співпраці, навчання й підвищення професіоналізму з метою розвитку торгівельної спільноти в Україні.

Попередні випуски:

Читати 2021
Читати 2020
Читати 2019

У журналі ви знайдете:

Аналітика розвитку ВТМ 2021-2022 рр.

Інтерв'ю з 10 топ-рітейлерами

Ви можете вибрати місце поруч із роздрібною мережею, яка вам цікава для співпраці. 

Вартість розміщення:

- 1-ша обкладинка – 15 000 грн; Продана компанія Мейсон Трейд

- 2-га обкладинка – 12 000 грн; Продана компанія Альтея Груп

- 3-тя обкладинка – 11 000 грн;

- 4-та обкладинка – 13 000 грн.

Перша внутрішня сторінка (права сторона)- 10 000 грн.

Вартість внутрішньої шпальти А4 – 8000 грн.

Вартість внутрішньої шпальти 1/2 А4 – 4500 грн.

Вартість внутрішньої шпальти 2 А4(розворот) – 14500 грн.

 

СПЕЦПРОЄКТ - Список постачальників PrivateLabel в Україні;

  • Для рекламодавців каталогу – БЕЗКОШТОВНО!
  • Для учасників конференції  PrivateLabel – 2022, яка пройде 09 вересня, – БЕЗКОШТОВНО!
  • Для рекламодавців порталу www.trademaster.ua  - БЕЗКОШТОВНО!

Для всіх інших вартість розміщення - лише 500 грн.

СПЕЦПРОЄКТ - Список Роздрібних Мереж, які розвивають PrivateLabel в Україні з інформацією, які три категорії вони планують розвивати у найближчому році. Реєстрація в списку Роздрібних Мереж

Паспорт Спецвипуску

Наклад: 2500 екземплярів.

Дата виходу:  жовтень 2022 року.

Обсяг: до 70 сторінок.

Формат видання: А4 (210х297 мм), повний колір, термобіндер.

Аудиторія одержувачів Спецвипуску

Наш спецвипуск адресований професіоналам у галузі роздрібної й оптової торгівлі в Україні: топ-менеджменту компаній, керівникам відділів закупівель, маркетингу, фахівцям відділів ВТМ – усім особам, як приймають рішення з вибору виробників для співпраці!

Роздрібні мережі (національні та регіональні) - 35%.

Виробники товарів FMCG - 60%, які виробляють або планують виробляти ВТМ для роздрібних мереж.

Суміжні галузі: постачальники обладнання, інгредієнтів, послуг, пакування, сертифікації тощо - 5%.

Поширення друкованого варіанту

  • 1500 примірників - іменна доставка топ-керівникам роздрібних мереж, виробників і дистриб'юторів;
  • 500 примірників - поширення на профільних виставках партнерів TradeMasterGroup, таких як WorldFood, Індустрія торгівлі та інші...
  • 500 примірників - поширення на профільних конференціях TradeMasterGroup, таких як PrivateLabel, FoodMaster&PrivateLabel и DistributionMaster.

Поширення електронного варіанту

  • Розсилка за базою підписників порталу - понад 50 000 электроних адрес.
  • Відкритий доступ для завантаження на порталі TradeMaster.UA, відвідуваність якого понад 35 000 користувачів на місяць.

Поширення інформаці про журнал у Facebook и Linkedin. Понад 50 груп, серед яких - TradeMasterGroup, Мастерская розничной торговли та інші. Загальна аудиторія - пнад 300 000 користувачів

Підписатися на безкоштовний примірник друкованого видання

 

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*