03 августа 2022 (14:31:43)

Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2022 (жовтень)


Заказать / Скачать

«Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2022»,

дата виходу: листопад 2022 року.

Наша місія: об'єднання зусиль рітейлерів і постачальників, а також суміжних галузей задля пошуку нових ідей розвитку бізнесу, встановлення ділових контактів і взаємовигідної співпраці, навчання й підвищення професіоналізму з метою розвитку торгівельної спільноти в Україні.

Попередні випуски:

Читати 2021
Читати 2020
Читати 2019

Вартість розміщення на ОБКЛАДИНКАХ:

- 1-ша обкладинка – 15 000 грн; Продана компанія Мейсон Трейд

- 2-га обкладинка – 12 000 грн; Продана компанія Альтея Груп

- 3-тя обкладинка – 11 000 грн; Продана компанія Liberty

- 4-та обкладинка – 13 000 грн. Продано компанія СМ-ХІМ

Перша внутрішня сторінка (права сторона)- 10 000 грн. Продана СИРЕНА ПЛЮС ЛТД

Вартість внутрішньої шпальти А4 – 8000 грн.

Вартість внутрішньої шпальти 1/2 А4 – 4500 грн.

Вартість внутрішньої шпальти 2 А4(розворот) – 14500 грн.


У журналі ви знайдете:

Аналітика розвитку ВТМ 2021-2022 рр.

Інтерв'ю з 10 топ-рітейлерами:

    1. Едуард Ляшук, керівник комерційного департаменту мереж SPAR та «Наш Край»
    2. Альона Штанько, керівниця відділу Власних торгових марок METRO
    3. Мазурик Алина, Руководитель отдела контрактного производства Департамента управления ассортиментом "Аптека низких цен", "Аптека АНЦ" социальный проект "Аптека "Благодия" Аптека "Копейка", "Аптека Шар@"
    4. Галина Ободець, директорка департаменту ВТМ в Лінії магазинів EVA
    5. Каріне Саакян, комерційна директорка мережі аптек «D.S.»
    6. Олена Паливода, керівниця відділу Власних торгових марок Ашан Україна
    7. Павло Шибаєв, директор з управління магазинами і громадським харчуванням мережі АЗК WOG та Ірина Соколовська, директор регіональної дирекції по роботі з Інтерсіті та WOG CAFE поза АЗК
    8. VARUS
    9. Аврора
    10. Eldorado

Ви можете вибрати місце поруч із роздрібною мережею, яка вам цікава для співпраці. 

СПЕЦПРОЄКТ - Список постачальників PrivateLabel в Україні;

  • Для рекламодавців каталогу – БЕЗКОШТОВНО!
  • Для учасників конференції  PrivateLabel – 2022, яка пройде 28 жовтня, – БЕЗКОШТОВНО!
  • Для рекламодавців порталу www.trademaster.ua  - БЕЗКОШТОВНО!

Для всіх інших вартість розміщення - лише 500 грн.

Паспорт Спецвипуску

Наклад: 2500 екземплярів.

Дата виходу:  жовтень 2022 року.

Обсяг: до 60 сторінок.

Формат видання: А4 (210х297 мм), повний колір, термобіндер.

Аудиторія одержувачів Спецвипуску

Наш спецвипуск адресований професіоналам у галузі роздрібної й оптової торгівлі в Україні: топ-менеджменту компаній, керівникам відділів закупівель, маркетингу, фахівцям відділів ВТМ – усім особам, як приймають рішення з вибору виробників для співпраці!

Роздрібні мережі (національні та регіональні) - 35%.

Виробники товарів FMCG - 60%, які виробляють або планують виробляти ВТМ для роздрібних мереж.

Суміжні галузі: постачальники обладнання, інгредієнтів, послуг, пакування, сертифікації тощо - 5%.

Поширення друкованого варіанту

  • 1500 примірників - іменна доставка топ-керівникам роздрібних мереж, виробників і дистриб'юторів;
  • 500 примірників - поширення на профільних виставках партнерів TradeMasterGroup, таких як WorldFood, Індустрія торгівлі та інші...
  • 500 примірників - поширення на профільних конференціях TradeMasterGroup, таких як PrivateLabel, FoodMaster&PrivateLabel и DistributionMaster.

Поширення електронного варіанту

  • Розсилка за базою підписників порталу - понад 50 000 электроних адрес.
  • Відкритий доступ для завантаження на порталі TradeMaster.UA, відвідуваність якого понад 35 000 користувачів на місяць.

Поширення інформаці про журнал у Facebook и Linkedin. Понад 50 груп, серед яких - TradeMasterGroup, Мастерская розничной торговли та інші. Загальна аудиторія - пнад 300 000 користувачів

Підписатися на безкоштовний примірник друкованого видання

 

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*