Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2022 (жовтень)
«Каталог Головних Проєктів PrivateLabel – 2022»,
дата виходу: листопад 2022 року.
Наша місія: об'єднання зусиль рітейлерів і постачальників, а також суміжних галузей задля пошуку нових ідей розвитку бізнесу, встановлення ділових контактів і взаємовигідної співпраці, навчання й підвищення професіоналізму з метою розвитку торгівельної спільноти в Україні.
Попередні випуски:
Читати 2021
Читати 2020
Читати 2019
Вартість розміщення на ОБКЛАДИНКАХ:
- 1-ша обкладинка – 15 000 грн; Продана компанія Мейсон Трейд
- 2-га обкладинка – 12 000 грн; Продана компанія Альтея Груп
- 3-тя обкладинка – 11 000 грн; Продана компанія Liberty
- 4-та обкладинка – 13 000 грн. Продано компанія СМ-ХІМ
Перша внутрішня сторінка (права сторона)- 10 000 грн. Продана СИРЕНА ПЛЮС ЛТД
Вартість внутрішньої шпальти А4 – 8000 грн.
Вартість внутрішньої шпальти 1/2 А4 – 4500 грн.
Вартість внутрішньої шпальти 2 А4(розворот) – 14500 грн.
У журналі ви знайдете:
Аналітика розвитку ВТМ 2021-2022 рр.
Інтерв'ю з 10 топ-рітейлерами:
- Едуард Ляшук, керівник комерційного департаменту мереж SPAR та «Наш Край»
- Альона Штанько, керівниця відділу Власних торгових марок METRO
- Мазурик Алина, Руководитель отдела контрактного производства Департамента управления ассортиментом "Аптека низких цен", "Аптека АНЦ" социальный проект "Аптека "Благодия" Аптека "Копейка", "Аптека Шар@"
- Галина Ободець, директорка департаменту ВТМ в Лінії магазинів EVA
- Каріне Саакян, комерційна директорка мережі аптек «D.S.»
- Олена Паливода, керівниця відділу Власних торгових марок Ашан Україна
- Павло Шибаєв, директор з управління магазинами і громадським харчуванням мережі АЗК WOG та Ірина Соколовська, директор регіональної дирекції по роботі з Інтерсіті та WOG CAFE поза АЗК
- VARUS
- Аврора
- Eldorado
Ви можете вибрати місце поруч із роздрібною мережею, яка вам цікава для співпраці.
СПЕЦПРОЄКТ - Список постачальників PrivateLabel в Україні;
- Для рекламодавців каталогу – БЕЗКОШТОВНО!
- Для учасників конференції PrivateLabel – 2022, яка пройде 28 жовтня, – БЕЗКОШТОВНО!
- Для рекламодавців порталу www.trademaster.ua - БЕЗКОШТОВНО!
Для всіх інших вартість розміщення - лише 500 грн.
Паспорт Спецвипуску
Наклад: 2500 екземплярів.
Дата виходу: жовтень 2022 року.
Обсяг: до 60 сторінок.
Формат видання: А4 (210х297 мм), повний колір, термобіндер.
Аудиторія одержувачів Спецвипуску
Наш спецвипуск адресований професіоналам у галузі роздрібної й оптової торгівлі в Україні: топ-менеджменту компаній, керівникам відділів закупівель, маркетингу, фахівцям відділів ВТМ – усім особам, як приймають рішення з вибору виробників для співпраці!
Роздрібні мережі (національні та регіональні) - 35%.
Виробники товарів FMCG - 60%, які виробляють або планують виробляти ВТМ для роздрібних мереж.
Суміжні галузі: постачальники обладнання, інгредієнтів, послуг, пакування, сертифікації тощо - 5%.
Поширення друкованого варіанту
- 1500 примірників - іменна доставка топ-керівникам роздрібних мереж, виробників і дистриб'юторів;
- 500 примірників - поширення на профільних виставках партнерів TradeMasterGroup, таких як WorldFood, Індустрія торгівлі та інші...
- 500 примірників - поширення на профільних конференціях TradeMasterGroup, таких як PrivateLabel, FoodMaster&PrivateLabel и DistributionMaster.
Поширення електронного варіанту
- Розсилка за базою підписників порталу - понад 50 000 электроних адрес.
- Відкритий доступ для завантаження на порталі TradeMaster.UA, відвідуваність якого понад 35 000 користувачів на місяць.
Поширення інформаці про журнал у Facebook и Linkedin. Понад 50 груп, серед яких - TradeMasterGroup, Мастерская розничной торговли та інші. Загальна аудиторія - пнад 300 000 користувачів.
Підписатися на безкоштовний примірник друкованого видання
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Додати коментар