Пандемія підвищує чутливість покупців до цін в продуктових магазинах
У той час як економічна невизначеність робить покупців більш чутливими до ціноутворення і просування товарів в магазинах, інші молоді демографічні групи виявляються більш лояльними до фірмовим покупкам. Це показують останні дослідження компанії Pricer - найнадійнішого в світі постачальника ESL (електронних цінників).
Дослідження 2000 британських покупців в останньому звіті «Pricer Consumer Insight Report 2021» показало, що коли справа доходить до витрат на продукти, кожен шостий споживач, а це 59%, зараз більш чутливий до ціни в порівнянні з тим, що було до початку пандемії. При цьому, тільки 15% заявили, що їх цінова чутливість не постраждала.
Майже 62% покупців супермаркетів тепер з більшою ймовірністю порівнюють ціни на краю полки, щоб знизити рахунки за їжу, при цьому покупниці-жінки на 10% частіше порівнюють ціни в проході, ніж їх колеги-чоловіки (67% жінки проти 57% чоловіків).
Така підвищена чутливість до цін також вплинула на лояльність покупців: майже половина (49%) заявили, що вони перейшли з брендових товарів на товари власної марки, щоб заощадити гроші. При цьому, дві п'ятих (22%) залишилися лояльними до брендових товарів і порадили не переходити на інший товар. Причому найбільш лояльними виявилися молоді люди. Найменше відреагували люди у віці від 25 до 34 років, і лише 15% були готові купувати фірмові товари, щоб знизити витрати на покупки в супермаркетах.
Ціна, сприйняття цінності і доступність для рекламних акцій - були головними мотивами, коли справа дійшла до того, що споживачі переключилися на лояльність на полиці. Вісім з десяти (тобто 79%) вибрали варіант з кращим співвідношенням ціни і якості, або більш дешевий варіант в проході. У той час як 37% заявили, що вони б вибрали, якби товар більш високої якості був доступний зі знижкою, а 29% змінили свій вибір продукту.
Чутливість до ціноутворення і промо-акцій зросла. У вартість туру не була єдиним фактором, що впливає на рішення споживачів про покупку в магазині. Доступ до інформації - ось що було ключовим моментом, щоб допомогти споживачам обґрунтувати свої рішення про покупку. Більше половини (57%) хотіли б мати більший доступ до інформації про продукт на додаток до інформації про ціни на полиці, а ще 57% також заявили, що хотіли б бачити інформацію про постачальників і інгредієнтах на краю полки, щоб допомогти їм приймати рішення про покупці.
На відношення до акцій також вплинуло 60% покупців, які тепер більш обізнані про угоди і з більшою ймовірністю будуть активно шукати рекламні пропозиції по продуктах, щоб заробити більше. 40% визнали, що були настільки віддані пошуку знижок, що змінили час здійснення покупок, вибравши кінець дня, коли, на їхню думку, будуть запропоновані додаткові знижки на товари.
Читайте також: "Чому більшість роздрібних продавців помиляються щодо ціноутворення в реальному часі і електронних цінників на полицях"
Дункан Поттер, директор по маркетингу в Pricer, прокоментував: «Ми спостерігаємо, як динаміка ціноутворення і рекламних акцій стає все більш рухомий в психіці покупця, а це означає, що роздрібним торговцям необхідно мати можливість більш гнучко реагувати на ці зміни. Це означає більшу відповідність ціноутворення і рекламним акціям по каналах продажів, а також ймовірність більш гнучко реагувати на можливості на ринку.
Завдяки цифровізації своїх полиць, ціни і рекламні акції стають більш динамічними і точними, і в той же час це ускладнює роботу периферійних пристроїв з надання цінності клієнтам, збільшення конверсії і поліпшенню взаємодії з полками », - додав він.
Для отримання додаткової інформації про те, як роздрібні торговці можуть розблокувати нові можливості ціноутворення і рекламних акцій, щоб стимулювати конверсію в магазинах і поліпшити якість обслуговування покупців, перейдіть на сайт офіційного партнером корпорації Pricer - Компанія «Сантаун-Україна».
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Раздел: Статті >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар