Експорт збірних вантажів стає трендом в Україні: прогнози на 2024 від BOXLINE UCL UA
Ринок переповнений пропозиціями по імпортно-експортним операціям, але клієнти завжди шукають найвигідніші варіанти з огляду на вартість, транзитний час та можливість надання суміжних сервісів. Що стосується експорту з України, то тут важливим тригером для клієнтів є регулярність, вартість і можливості для малого та середнього бізнесу - відправки невеликих за обʼємом вантажів.
Компанія BOXLINE UCL UA налагодила системний експортний LCL-сервіс з України, який понад півроку успішно працює на постійній основі.
”Нарощування експорту - потреба державного рівня, а тому ми розуміємо, на скільки важливо надавати ринку ефективні логістичні рішення, такі як LCL-експорт,” - зазначила керівниця департаменту морських перевезень BOXLINE UCL UA, Марія Лозовська.
Враховуючи, що логістика прямо впливає на кінцеву вартість товарів, LCL-рішення морською доставкою дає можливість зробити ціну експортного товару привабливішою. Це дозволить збільшити обʼєми експорту з України, що дуже важливо загалом для нашої держави, для її бюджету. Тому ми безупинно працюємо над удосконаленням сервісу, відпрацьовуємо консолі за новими напрямками, - додала експертка.
Порівнюючи LCL-експорт на ринку Європи та в Україні, очевидно, що для європейського експедитора незначні відправлення (обʼємом до 40 кубів) - це звична процедура і таким сервісом важко когось вразити. В Україні ж, перший час на це реагували з подивом, що таке можливо, ще й на постійній основі.
LCL-сервіс в Україні стає трендом і має значно більший потенціал, ніж ситуація на ринку сьогодні. Час це покаже.
Регулярні щотижневі відправлення збірних вантажів з МЛС в Києві до країн Європи, Азії, Америки, Африки, Австралії та Океанії користуються попитом і стрімко набирають обертів.
Через основні морські порти GENOA, ROTTERDAM, KOPER, GDANSK за друге півріччя 2023 року відправлено 39% від загальної кількості вантажів, експортованих силами компанії. Серед найпопулярніших українських товарів на експорт в 2му півріччі стали промислове обладнання та меблі.
Очікуємо відносну стабільність на ринку морських перевезень. При цьому можливий перерозподіл товаропотоків за напрямками, що дуже залежить від геополітичної ситуації в світі.
Авіаекспорт, в свою чергу, за останні півроку забрав на себе 61% вантажів від загального обєму експорту, відправленого в рамках експорту збірних вантажів українським оператором BOXLINE.
Андрій Криворотов, керівник авіадепартаменту BOXLINE UCL UA, не прогнозує в наступному році суттєвих змін і скептично ставиться до припущення про можливе відкриття аеропорту в 2024 році: “Дуже хочеться в це вірити. Але справа в тому, що жодна міжнародна авіакомпанія не повернеться на ринок до тих пір, поки небо під загрозою. І навіть, якщо це станеться, то мова буде йти про пасажирські перевезення. Експортні та імпортні потоки будуть і далі проходити через аеропорти Німеччини, Польші та Угорщини.”