Головна подія року для рітейлерів та постачальників Виставка і конференція-PrivateLabel&FMCG Master-2025.

Головна подія року для рітейлерів та постачальників Виставка і конференція-PrivateLabel&FMCG Master-2025.
Дата та місце проведення: 4-5 вересня 2025р. м. Київ, Берестейський, 40-Б, ВЦ «АККО Інтернешнл»
Партнери виставки
- Генеральний Партнер – STRATEG
- Батарейки НАША СИЛА - Наш Сильний Партнер
- ЕКОпартнер - ГК Екосфера
- Головний партнер з міжнародної доставки вантажів - FTP - Freight Transport Partner
- ПАРТНЕР з ліцензування брендів - Nerd agency (FILM.UA Group)
- Партнер кава-брейку – Discaf
- Трансформаційний Партнер – EALC
Конференція збере понад 750+ власників та топ-менеджерів роздрібних мереж (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ). Провідних виробників та імпортерів FMCG товарів. Подія спрямована на перебудову співпраці ритейлерів і постачальників в нових умовах ринку, відновлення бізнесу компаній, сталий розвиток після війни та знаходження нових партнерів в Україні та за кордоном в напрямку PrivateLabel.
На Виставці Вас чекають:
-
- 140 виставкових стендів, що представляють найкращі товари та послуги.
-
- Галерея новинок провідних постачальників України
-
- Виступи 30 топ-спікерів із провідних компаній України.
-
- Столи переговорів у форматі "Рітейлер-Постачальник" – унікальна можливість для встановлення нових бізнес-зв’язків.
-
- Урочиста Церемонія нагородження переможців Національної премії - PrivateLabel-2025 - бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ та взаємодії з рітейлерами.
-
- Більше 2000 учасників - Ваших існуючих і потенційних партнерів ( 700+ учасників конференції і 1500+ відвідувачів вставки).
На виставковому стенді Ви зможете представити зразки продукції Вашої компанії, провести демонстрацію (дегустацію), що дозволить максимально ефективно розповісти про Ваші товари (послуги), звернути на себе увагу, обговорити співпрацю із зацікавленими компаніями.
Приймаючи участь зі стендом, ви отримаєте:
-
- Безпосередню комунікацію з потенційними споживачами, покупцями, постачальниками та субпідрядниками, які зацікавлені в отриманні інформації та налагодженні зв'язків.
-
- Можливість відстежувати ринкові тенденції та оцінити позицію свого підприємства на ринку.
-
- Шанс заявити про себе та презентувати свій продукт.
-
- Можливість черпати раціональні ідеї з поведінки конкурентів та вивчити їх стратегії.
-
- Аналітику відгуків відвідувачів щодо якості, цін товарів, послуг вашої фірми та ваших основних конкурентів.
-
- Можливість провести значущі PR-заходи щодо просування товарів та послуг, використовуючи різноманітні канали комунікації.
Участь у виставці зі стендом включає:
-
Обладнання стенду: Стіл 700 × 700 мм – 1,Стілець «АСКОНА» - 3,Розетка 220 В (до 2 кВт) – 1,Спот-лампа 100 Вт – 1,Кошик для сміття – 1, Вішалка, Ковролін, Фризовий надпис.
-
Розміщення 50 слів + контакти в друкованому каталозі конференції
-
2 учасники виставки, безпосередньо у виставковій залі (без доступу в зал конференції)
-
Знижка 20% на придбання пакета "Учасник конференції"
-
Кава-Брейки в зоні Food court
-
Обіди в зоні Food court
1. Вартість стенда розміром 4 кв.м (2*2) – 25 000 грн без ПДВ
2. Вартість стенда розміром 6 кв.м (2*3) – 31 000 грн без ПДВ
3. Вартість стенда розміром 8 кв.м (2*4) – 34 000 грн без ПДВ
4. Вартість стенда розміром 9 кв.м (3*3) – 38 000 грн без ПДВ
5. Вартість стенда розміром 12 кв.м (4*3) – 50 400 грн без ПДВ
6. Вартість стенда розміром 15 кв.м (5*3) – 63 000 грн без ПДВ
7. Вартість стенда розміром 18 кв.м (7*3) – 75 600 грн без ПДВ
8. Вартість стенда розміром 21 кв.м (6*3) – 88 200 грн без ПДВ
9. Вартість стенда розміром 24 кв.м (8*3) – 100 800 грн без ПДВ
10. Вартість стенда розміром 27 кв.м (9*3) – 113 400 грн без ПДВ
Кількість місць обмежена, встигніть забронювати!
У вкладенні схема розміщення, оберіть номер Вашого стенду
Програма заходу формується:
-
Сергій Мицик, комерційний директор КФ "Десна". Модератор конференції
-
Марина Забарило, генеральний директор YouGov Ukraine. Тема: що вибирає покупець: ВТМ чи бренд? Тенденції в Україні та світі
-
Катерина Калюжна, senior research executive, brand guidance Kantar Ukraine. Тема: позиціювання власної торгової марки: як створити привабливий бренд?
-
Олександр Сивак, власник "СТРАТЕГ Україна". Тема: відносини зі споживачами та лояльність до власної торгової марки: стратегії залучення та збереження клієнтів
-
Тетяна Рубан, директорка Nerd agency (FILM.UA Group). Тема: уточнюється
-
Ігор Руденко, засновник бренду "НАША СИЛА". Тема: від ВТМ до відомого бренду
Умови участі:
Онлайн участь - 6500 грн включає 50 слів про компанію в каталозі конференції, доступ через платформу ZOOM до доповідей спікерів, доступ до перегляду відео запису конференції на 2 тижні.
Учасник конференції+відвідувач виставки (у вартість участі входить пакет з інформаційними матеріалами+ каталог конференції, обід, фуршет)
-
9500 грн за одного учасника до 1.08.2025
-
10 400 грн за одного учасника з 1.08.202
Групова участь:
-
4 учасники – 34 000 грн
-
6 учасників –48 000 грн
-
9 учасників – 67 500 грн
Відвідувач – 400 грн.,
Раздел: Статті >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар