28 лютого 2019

ПП Крес : Новий рівень боротьби з шкідниками !



Останнім часом велику увагу приділяють боротьбі з дрібними шкідниками, яких ще інакше називають паразитами, а головною причиною цього є їхня живучість і здатність до розмноження. На сьогодні це – близько 60 тисяч різновидів (кліщі, щурі, миші, слимаки, комахи тощо).

Шкода від них може бути як видима (наприклад, знищення запасів зерна щурами, пошкодження готової продукції та сировини на підприємствах харчової промисловості), так і непомітна неозброєному оку. Зазначимо, що мікроорганізми проникають в продукти харчування, які зберігають у неналежному мікрокліматі, і вони стають джерелами хвороб і епідемій. Тому боротьба з шкідниками повинна бути системною і безперервною.

Підприємство «Крес» використовує найсучасніші технології, а працівники компанії накопичили необхідний досвід як у безпечному для основних продуктів знищенні паразитів, так і в профілактичній роботі. Але прогрес не стоїть на місці, тому підприємство постійно оновлює своє обладнання і методи роботи.

Черговою новинкою від компанії «Крес» стало використання онлайн-технологій. Одна з них – створення особистого кабінету на сайті компанії для кожного замовника (контрагента). Туди буде завантажуватися вся звітна документація щодо дій виконавця на конкретному об’єкті.

Головна його функція – контроль, адже в будь-якій ситуації можливий вплив людського фактора. Завданням інспектора компанії «Крес» є перевірка усіх контрольних точок. Але не кожен ставиться до роботи уважно. Особистий кабінет дає змогу відстежити дії інспектора як компанії-виконавцю, так і замовнику послуг.

Крім того, в такому випадку певні зобов’язання має і замовник, який повинен дотримуватися усіх норм. Тож завдяки особистому профілю з’являється можливість відстежити весь ланцюжок виробництва та виявити, на якій ланці могло виникнути пошкодження продукції шкідниками. Крім того, електронна звітність онлайн дає змогу проконтролювати виконання замовником наших рекомендацій щодо усунення проблем, які дають можливість шкідникам проникати на виробництво. Якщо відповідальна особа замовника їх ігнорує – вся інформація потрапляє до керівника підприємства.

Механізм дії такої системи досить простий. Усі контрольні точки обладнують спеціальними чипами з необхідною інформацією. За допомогою сканера інформація надходить на сервер компанії «Крес», а також дублюється в особистому кабінеті замовника. Це дає можливість відстежувати дії інспектора в реальному часі. Замовник отримує всю необхідну інформацію – час огляду контрольної точки, дії інспектора, кількість відловлених шкідників та кількість спожитої ними приманки. Таким чином, одразу відтворюється загальна картина, яка дає змогу в реальному часі виконавцю підготувати рекомендації щодо необхідних дій для замовника. Уся історія зберігається як на сервері, так і в особистому кабінеті.

Наявність всієї інформації дає змогу переглянути ситуацію в будь-якому часовому проміжку – за годинами, хвилинами, датами. Її можна вивести на екран в графічному вигляді та при необхідності   – роздрукувати. Комплект таких даних дає можливість спрогнозувати майбутню картину, щоб вжити запобіжних заходів.

Особистий кабінет значно прискорює контакт «виконавець-замовник». Якщо до введення такої послуги перевірка дій обох сторін була можлива тільки при черговому візиті інспектора, то зараз налагоджений постійний прямий зв’язок. Крім того, зібрана подібним чином інформація – надійний спосіб захистити виробника в разі претензій споживача на стан продукції. Дуже часто покупець скаржиться, що придбаний ним товар зіпсований гризунами або в нього потрапили шкідники. За допомогою системи електронного контролю можна відслідкувати, чи це трапилося на виробництві, чи поза його межами.

За роки роботи неодноразово доводилося брати участь у розслідуваннях. Наприклад, важливо довести, що на конкретному виробництві такого статися не могло. Позивач завжди знайде аргументи, що стосуються правдивості нашої документації. Електронна база даних не дає можливості коригування і є незаперечним доказом виконання виробником (особливо щодо продуктів харчування) всіх необхідних дій для захисту підприємства від шкідників і дає змогу належним чином контролювати ситуацію з шкідниками як на виробництві, так і на території підприємства. Така інформація є важливою при проведенні на підприємстві контролю безпечності харчових продуктів Держпродспоживслужбою.

Крім боротьби з гризунами, ПП «Крес» започаткував ще одну послугу – онлайнмоніторинг температурних режимів при зберіганні продукції та її логістиці. Ця послуга дає змогу у режимі реального часу реагувати на зміну температури, вологості та інших умов. У разі порушень сигнал дублюється – як на пульт компанії, так і замовнику послуги, для усунення несправності.

Принцип дії аналогічний, як і при контролі за ситуацією із шкідниками. Система дає можливість переглядати інформацію за будь-який період, а також завжди знати, в яких умовах зберігали і транспортували продукцію. За правилами міжнародних регламентів і НАССР відповідальність за якість та безпечність продукції несе виробник. Якщо він не зможе довести, що в зоні його відповідальності не було жодних порушень, то компенсовуватиме всі фінансові витрати. Завдяки нашій системі можна визначити на якому етапі зберігання та транспортування могло бути допущене порушення температурного режиму. Якщо це трапилося не з вини виробника, у нього не виникатиме проблем.

Ярослав ДАНИЛЮК, директор ПП «Крес»

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*



Всі компанії "Постачальники послуг"