21 грудня 2022
Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення
Катерина Калюжна
Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine
ЕМОЦІЙНА СКЛАДОВА КОМУНІКАЦІЇ. ЩО ЗАРАЗ ЧЕКАЄ КЛІЄНТ?
Марина Забарило
Директор Consumer Panel & Services, GfK Ukraine
ЯК ЗМІНИЛАСЯ ПОВЕДІНКА ПОКУПЦІВ ТА ЯК ВИБУДОВУВАТИ З НИМИ КОМУНІКАЦІЮ В УМОВАХ ВЕЛИКОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА.
В'ячеслав Сауц
Директор з маркетингу мережі аптек "Подорожник"
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ... НА ЧАСІ
Валентина Комарова
Директор з маркетингу Цитрус
ЯК СТВОРИТИ ПРАЦЮЮЧУ АКЦІЮ? ДІЄВІ ІНСТРУМЕНТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ТРЕЙД-МАРКЕТИНГОВИХ АКЦІЙ.
Ольга Момчилович
Директор з маркетингу "ЛотОК"
ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧА ЧЕРЕЗ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЮ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ.
Андрій Боровський
Керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина)
ВИКЛИКИ ДЛЯ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ВОЄННОЇ ЕКОНОМІКИ.
Максим Незвієцький
Віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора
АКЦІЇ ЛОЯЛЬНОСТІ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД
Василь Яцишин
Керівник служби торгового маркетингу Кормотех
РОЗРОБЛЯЄМО ЕФЕКТИВНУ ТА ГНУЧКУ ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ. НОВІ ПІДХОДИ У ПЕРСОНАЛЬНІЙ КОМУНІКАЦІЇ. ЧОМУ ВИРОБНИК ТАКОЖ МОЖЕ МАТИ ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ.
1. В основному з програмами лояльності працюють великі рітейлери. Виробникам важче достукатись до свого клієнта оскільки в нього багато посередників на цьому шляху – дистрибутори, інтернет магазини, роздріб і т.д. Але чи дійсно клієнт виробника тільки кінцевий споживач чи … Поговоримо.
2. Чому Кормотех вирішив піти в програму лояльності для продавців свого продукту.
3. Як це працює.
4. Які переваги.
5. Які результати отримав Кормотех.
6. Які плани на майбутнє програми лояльності
Катерина Калюжна
Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine
ЕМОЦІЙНА СКЛАДОВА КОМУНІКАЦІЇ. ЩО ЗАРАЗ ЧЕКАЄ КЛІЄНТ?
Марина Забарило
Директор Consumer Panel & Services, GfK Ukraine
ЯК ЗМІНИЛАСЯ ПОВЕДІНКА ПОКУПЦІВ ТА ЯК ВИБУДОВУВАТИ З НИМИ КОМУНІКАЦІЮ В УМОВАХ ВЕЛИКОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СУСПІЛЬСТВА.
В'ячеслав Сауц
Директор з маркетингу мережі аптек "Подорожник"
ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ... НА ЧАСІ
Валентина Комарова
Директор з маркетингу Цитрус
ЯК СТВОРИТИ ПРАЦЮЮЧУ АКЦІЮ? ДІЄВІ ІНСТРУМЕНТИ ПЛАНУВАННЯ ТА ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ТРЕЙД-МАРКЕТИНГОВИХ АКЦІЙ.
Ольга Момчилович
Директор з маркетингу "ЛотОК"
ПІДВИЩЕННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧА ЧЕРЕЗ ПЕРСОНАЛІЗАЦІЮ КЛІЄНТСЬКОГО ДОСВІДУ.
Андрій Боровський
Керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина)
ВИКЛИКИ ДЛЯ МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ ВОЄННОЇ ЕКОНОМІКИ.
Максим Незвієцький
Віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора
АКЦІЇ ЛОЯЛЬНОСТІ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД
Василь Яцишин
Керівник служби торгового маркетингу Кормотех
РОЗРОБЛЯЄМО ЕФЕКТИВНУ ТА ГНУЧКУ ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ. НОВІ ПІДХОДИ У ПЕРСОНАЛЬНІЙ КОМУНІКАЦІЇ. ЧОМУ ВИРОБНИК ТАКОЖ МОЖЕ МАТИ ПРОГРАМУ ЛОЯЛЬНОСТІ.
1. В основному з програмами лояльності працюють великі рітейлери. Виробникам важче достукатись до свого клієнта оскільки в нього багато посередників на цьому шляху – дистрибутори, інтернет магазини, роздріб і т.д. Але чи дійсно клієнт виробника тільки кінцевий споживач чи … Поговоримо.
2. Чому Кормотех вирішив піти в програму лояльності для продавців свого продукту.
3. Як це працює.
4. Які переваги.
5. Які результати отримав Кормотех.
6. Які плани на майбутнє програми лояльності