18 квітня 2023

ВИСТАВКА "ХХVIII ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ ЛОГІСТА"

ВИСТАВКА "ХХVIII ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕНЬ ЛОГІСТА"

КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ:

1. ЯК ЗМІНЮЮТЬСЯ ВИМОГИ КЛІЄНТІВ В ЛОГІСТИЦІ ТА ЯК ЇХ МОЖНА ЗАДОВІЛЬНИТИ.
 
2. ЯК ЗБЕРЕГТИ ПАРТНЕРІВ ПРИ ЗМІНИ СТРАТЕГІЇ У СПІВПРАЦІ З ПАРТНЕРАМИ.
 
3. ЯК ВИЗНАЧИТИ І ПОКРАЩИТИ КЛЮЧОВІ МЕТРИКИ ПРОЦЕСІВ ТРАНСПОРТНОЇ ЛОГІСТИКИ ДЛЯ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ КРАЩОЇ ПРОДУКТИВНОСТІ ТА ВАРТОСТІ.
 
4. РОЗВИТОК ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ ЛОГІСТИКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ТА ЗМЕНШЕННЯ ВИТРАТ У ЛОГІСТИЧНИХ ПРОЦЕСАХ.
 
5. ОГЛЯД РИНКУ ПРАЦІ ЛІНІЙНОГО ПЕРСОНАЛУ В ЛОГІСТИЦІ.
 
6. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВИКЛИКИ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ЛОГІСТИКИ:ЯКИМИ ШЛЯХАМИ ДОЦІЛЬНО ПОСТАВЛЯТИ ПРОДУКЦІЮ.
 
7. ЛОГІСТИКА МІЖНАРОДНОГО ЕКСПОРТУ: НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ВИКЛИКИ ДЛЯ Е- КОМЕРЦІЇ(ТТН).
 
8. МІЖНАРОДНІ РЕГУЛЯТОРНІ ВИМОГИ ТА СТАНДАРТИ В ЛОГІСТИЦІ.
 
9. РОЗВИТОК МЕРЕЖЕВНОЇ ЛОГІСТИКИ В УМОВАХ МІЖНАРОДНОГО РИНКУ ЕКСПОРТ ЗЕРНОВИХ ПІД ЧАС ВІЙНИ.
 
10. МІЖНАРОДНА СКЛАДСЬКА ЛОГІСТИКА.
 
11. ТОЧНІСТЬ ТА ШВИДКІСТЬ ДОСТАВКИ ДРІБНИХ ВАНТАЖІВ, ЗМЕНШЕННЯ РИЗИКІВ ЗАТРИМКИ ТА ПОМИЛОК В ДОСТАВЦІ.
 
12. ХОЛОДНА ЛОГІСТИКА ПІД ЧАС ВОЄННОГО СТАНУ.
 
13. АВІАПЕРЕВЕЗЕННЯ ПІД ЧАС ВІЙНИ.
 
14. ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТОЧНОГО ВИКОРИСТАННЯ ТРАНСПОРТНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ЛОГІСТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ.
 
15. РОЗВИТОК МУЛЬТИМОДАЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ В УКРАЇНІ.
 
16. АНАЛІЗ ТА ПЛАНУВАННЯ ПОТРЕБ СКЛАДСЬКОЇ ЛОГІСТИКИ В ЕЛЕКТРОННІЙ КОМЕРЦІЇ.
 
17. КЕЙС З РОЗБУДОВИ АВТОМАТИЗОВАНОГО СКЛАДУ.
 
18. УПРАВЛІННЯ ЗАПАСАМИ ТА СТРУКТУРИЗАЦІЯ СКЛАДСЬКИХ ОПЕРАЦІЙ ДЛЯ ЗНИЖЕННЯ ВИТРАТ В ЛОГІСТИЦІ.
 
19. ОПТИМІЗАЦІЯ ДОСТАВКИ ТОВАРІВ ЗІ СКЛАДУ ДО СПОЖИВАЧА.
 
20. УПРАВЛІННЯ РИЗИКАМИ У СКЛАДСЬКІЙ ЛОГІСТИЦІ: МІНІМІЗАЦІЯ РИЗИКІВ.
 
21. ОГЛЯД СКЛАДСЬКОЇ НЕРУХОМОСТІ: АНАЛІТИКА, ПЕРСПЕКТИВИ РИНКУ СКЛАДСЬКОЇ НЕРУХОМОСТІ.
 
22. ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТУ Е-ТТН В УКРАЇНІ.
 
23. ПРОБЛЕМИ В СКЛАДСЬКІЙ ЛОГІСТИЦІ ЧЕРЕЗ ВІЙНУ ТА ЇХ ВИРІШЕННЯ.
 
24. ВИКОРИСТАННЯ НОВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ: ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ, РОБОТИЗАЦІЯ, АВТОМАТИЗАЦІЯ.

Реєстрація на конференцію
Назва конференції*
Назва компанії*
Ім'я учасника конференції*
 
Посада*
Телефон для зв'язку*
Email*
Поштова адреса компанії, індекс*
Сайт компанії
Вид діяльності компанії*
Звідки дізналися про захід
Звідки дізналися
  • отримали запрошення електронною поштою
  • знайшли інформацію в Інтернет
  • рекомендація партнерів
Ви можете отримати знижку, якщо ви:
Звідки дізналися
  • участь одного представника
  • бере участь у конференції 2 представники компанії (5%)
  • бере участь 3 та більше представників компанії (10%)
  • учасник конференцій TradeMaster (10%)