BIG TRADE-MARKETING SHOW-2024
КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ Як за умов мінливого ринку створювати затребувані продукти, як інтегрувати в поточну продуктову лінійку? Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства. Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів. Як створити працюючу акцію? Дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій. Ціна ефективної трейд-маркетингової активності, окупність витрат при досягненні цілей маркетингової активності. Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах Нове у digital-маркетингу: інструменти, метрики, інсайти. Перезапуск маркетингової стратегії у нових умовах. Виведення нових продуктів у реаліях 23-24 років. Можливості та обмеження? Використання доступних інструментів для аналізу ефективності маркетингу? Як підтверджувати ефективність рекламних активностей? Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування. Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення. Як позбутися overstock і не допустити out of stock під час планування та проведення маркетингових активностей. Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором. Розробляємо ефективну та гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду. Виведення нового продукту в умовах війни. Будуємо фінансову модель. Як аналітика допомагає знайти та розробити товар-бестселер? Емоційна складова комунікації. Що зараз чекає клієнт? Оцінка промокомпаній в каналі традиційного роздробу Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі. Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах Метрики маркетингової активності у продажу через E-commerce. Методи просування товарів в поточних економічних умовах.
КЛЮЧОВІ ПИТАННЯ Як за умов мінливого ринку створювати затребувані продукти, як інтегрувати в поточну продуктову лінійку? Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства. Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів. Як створити працюючу акцію? Дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій. Ціна ефективної трейд-маркетингової активності, окупність витрат при досягненні цілей маркетингової активності. Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах Нове у digital-маркетингу: інструменти, метрики, інсайти. Перезапуск маркетингової стратегії у нових умовах. Виведення нових продуктів у реаліях 23-24 років. Можливості та обмеження? Використання доступних інструментів для аналізу ефективності маркетингу? Як підтверджувати ефективність рекламних активностей? Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування. Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення. Як позбутися overstock і не допустити out of stock під час планування та проведення маркетингових активностей. Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором. Розробляємо ефективну та гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду. Виведення нового продукту в умовах війни. Будуємо фінансову модель. Як аналітика допомагає знайти та розробити товар-бестселер? Емоційна складова комунікації. Що зараз чекає клієнт? Оцінка промокомпаній в каналі традиційного роздробу Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі. Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах Метрики маркетингової активності у продажу через E-commerce. Методи просування товарів в поточних економічних умовах.