22 листопада 2022

Особливості роботи логістичного комплексу поблизу Києва в умовах війни

Особливості роботи логістичного комплексу поблизу Києва в умовах війни

4480

Логістичний ринок України переживає досить складні часи – змінюється покупець, зменшується купівельна спроможність, довкола ризики й невизначеність, що лишає свій відбиток на бізнесі. Про мінімізацію залишків, релокацію, труднощі та своє бачення майбутнього логістики України розповідає Єгор Шевчук, генеральний директор DENKA LOGISTICS COMPANY.

– Denka Logistics має багатолітню історію. Розкажіть, як все починалося.

– Витоки нашої історії починаються ще з 1991 року, коли відбулося заснування компанії МТІ.

Основними напрямами були:
- взуттєвий бізнес – магазини Інтертоп, Плато, Екко;
- дистрибуція – офісна техніка та індивідуальна комп'ютерна техніка.

До 2009 року компанія мала 4 складські майданчики для виконання логістичних завдань. У 2008 році власниками компанії було ухвалене рішення сконсолідувати усю логістику під одним дахом. Таким чином, у травні 2009 року відбулося відкриття сучасного логістичного автоматизованого комплексу. Нашим основним завданням було надавати якісну логістику для бізнесів нашої компанії МТІ.

Із 2012 року ми почали шлях як логістичний ЗPL-оператор. У нас постійно з’являлися нові клієнти, ми набували досвіду та покращували свій сервіс, зміцнюючи надійні партнерські стосунки.

У травні 2016 року на логістичному ринку з'являється наше ім'я «Denka Logistics».

На сьогодні «Denka Logistics» – це команда професіоналів, які проявили себе як надійний партнер, що якісно надає логістичні послуги. Саме такими нас знають наші партнери та конкуренти. Забезпечити високий рівень KPI нам вдається завдяки сучасному автоматизованому логістичному комплексу з урахуванням європейських бізнес-процесів, що забезпечує високу швидкість вантажообігу та гарантії збереження продукції. У цьому змогли вже переконатися більше 40 компаній, яким ми надаємо європейський рівень логістики за українськими цінами.

– Які на сьогодні ваші потужності та вакантність доступних площ?

– Площа нашого комплексу сумарно становить 28 000 кв.м. Установлено стелажне й конвеєрне устаткування від провідного австрійського виробника SSI SCHÄFER, а також вантажно-розвантажувальна техніка лідера німецького виробника Linde Material Handling. Довжина конвеєрної лінії, яка сполучає складські ділянки, – 4 200 метрів. Завдяки комбінованому зберіганню маємо можливість обробляти різні формати вантажів від дрібного до негабаритного. Висока ефективність обробки вантажів досягається завдяки автоматизованій системі управління складом від компанії Manhattan Associates Inc.

Крім того, локація нашого комплексу має багато переваг, зокрема зручне розташування – 3 км від кільцевої дороги Києва та 800 м від траси Київ–Чоп. На території комплексу знаходиться митний термінал, а також величезний майданчик для розміщення на нічліг вантажних машин.

На сьогодні ще є вільні складські потужності, які можемо запропонувати нашим клієнтам. Різноформатні розміри осередків адаптуються індивідуально під клієнта. Також облаштовано 150 000 комірок для штучного зберігання.

– З якими групами товарів працюєте? Хто ваші клієнти?

– Ми працюємо з непродуктовою товарною групою. Серед наших клієнтів є роздрібні та омніканальні мережі, дистриб'ютори, інтернет-магазини, логістичні компанії.

– Ви пропонуєте багато додаткових послуг, щоб закривати всі потреби своїх клієнтів. Що на сьогодні потребує бізнес, щоб забезпечувати ефективність логістичного ланцюга?

– Клієнт зараз хоче отримувати увесь спектр логістичних послуг і не мати головного болю з додатковою обробкою товару. Нашим клієнтам важливо, щоб товар якомога раніше потрапив на полицю роздрібної мережі або в руки кінцевому одержувачу, враховуючи всі вимоги до товару, затверджені на законодавчому рівні (наявність необхідних стікерів та етикеток).

Наша компанія виконує широкий спектр додаткових операцій, які необхідні для реалізації товару:
- заповнення довідників;
- занесення в систему усіх необхідних вегогабаритних характеристик;
- нанесення на товар інформаційних етикеток;
- формування наборів;
- упаковку кожної одиниці в індивідуальне пакування;
- формування необхідних сертифікатів під час відвантаження;
- друк усіх необхідних супровідних документів.

Клієнт завжди чекає від логістичного партнера високий рівень якості, максимальну оперативність під час обробки вантажу та адекватну вартість за виконані послуги. Зрозуміло, що учасники логістичного ринку вирішують ці питання по-різному, але виграє той, хто це робить максимально ефективно.

– Повномасштабне вторгнення росії спричинило зміну логістичних потоків і переїзд багатьох компаній на захід України. Зараз все поступово стабілізується. Чи варто очікувати підвищення попиту на складські площі в Київському регіоні, адже столиця – це лідер економічного розвитку? Яка зараз ситуація із кваліфікованим персоналом? Які проблеми на ринку складської логістики на сьогодні ви могли б назвати?

– У зв'язку з повномасштабним вторгнення росії в Україну дійсно логістичні оператори були певною мірою «паралізовані». Насамперед це було пов'язано із страхом, але подальший хід подій мав свої наслідки – відсутність попиту й замовлень, міграція жителів, відсутність співробітників, імпорту.

Багато компаній екстрено зреагували на такі обставини. Знаходили складські площі в західному регіоні та евакуювали свій товар, робили релокацію бізнесу. Серед таких компаній була і наша.

Частину дрібних, життєво важливих відвантажень ми здійснювали з нашого комплексу із самого початку повномасштабних воєнних дій для тероборони та ЗСУ. Що відбувалося завдяки відважним співробітникам нашої компанії. Також із кожним днем нарощуючи оберти відвантажень для наших клієнтів. Було дуже важко, але жодного дня ми не припиняли роботу, враховуючи і 24 лютого.

Із середини березня ми вже могли обслуговувати декілька наших клієнтів із регіонального складу західного регіону в м. Львів. Цей складський майданчик і зараз активний, а також встиг зайняти певну споживчу нішу.

Складнощі були колосальні. По-перше, відсутність необхідної кількості нашого навченого персоналу. По-друге, відсутність імпорту, а також колишніх об'ємів замовлень і складських залишків. Великий відтік населення в сусідні країни вже дається взнаки.

Загалом глобальна проблема в усіх сферах на найближчий рік – відсутність висококваліфікованих кадрів, що може вплинути на якість, терміни надання послуг та виробництва продукції.

– Які тенденції і перспективи розвитку складської логістики ви могли б спрогнозувати на найближчий рік, зважаючи на те, що компанії намагаються з обережністю ставитись до інвестицій в умовах війни?

– Не дивлячись на те, що Київ і Київська область є ідеальною локацією для розвитку логістичного ринку, на даний момент у цьому регіоні близько 120 тис. кв. м вакантних приміщень. Попит на складські приміщення впав на 24%.

Орендодавці переважно лояльні до існуючих клієнтів, а також роблять цікаві пропозиції потенційним – знижуючи орендні ставки на 25–30% за 1 кв. м.

Ми зміцнили партнерські стосунки зі своїми клієнтами, проявляємо людяність до кожного в цей період – надавали допомогу під час евакуації товару, допомагали в пошуку площ, проявляли лояльність у фінансових питаннях. Клієнти кардинально змінили модель бачення бізнесу. Через зниження імпорту, практично увесь товар вирушає до клієнта просто з коліс.

Відбулося зниження стоку на зберіганні в розрізі деяких товарних груп (особливо на офісну техніку), хоча цей процес розпочався ще з 2020 року в період COVID–19. На сьогодні ризик тримати величезний запас стоку залишається, тому його показники «просіли» порівняно з довоєнним періодом на 50–60%. Можна прогнозувати, що така тенденція протримається увесь 2023 рік.

Інвестиції у власні складські комплекси в Києві та області практично заморожені. Але очікується тимчасовий ажіотаж будівництва логістичних майданчиків у Західному регіоні. Можливо, ще два – три роки збережеться зміщений центр тяжіння по концентрації логістичних операторів на західній частині України.

 

Якщо у Вас виникли питання або потребуєте логістичного оператора,
звертайтеся за телефоном +38 (067) 550-73-70.

E-mail: poverin@denka.ua, dl@denka.ua

Сайт компанії: https://denka.ua/uk/

 

Читайте також: DDMRP vs MRP

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*