17 лютого 2021

Цифрова трансформація - запорука виживання магазинів DIY?

Цифрова трансформація - запорука виживання магазинів DIY?

2085

Незважаючи на кризу, магазини DIY в 2020 році досягли відмінних результатів. Велика частина магазинів навіть побачила в цьому можливість прискорити цифрову трансформацію. Але чи достатньо цього для досягнення успіху в цифровому бізнесі? Чи слід нам побоюватися появи розмежування між великими інтегрованими ланцюжками і чистими гравцями, з одного боку, і незалежними гравцями, які не завжди могли вчасно діяти, з іншого?

Деякі магазини товарів для дому «зроби сам» отримали вибухове зростання електронної комерції, що стало великим прогресом в компанії. У більшості з них рік був краще, ніж в минулому сезоні. Але не всі з них змогли простежити тенденцію, яка посилилася з контекстом Covid. І хоча допомогу з оцифрування, що надається урядом, принесе плоди в довгостроковій перспективі, факт залишається фактом: ми повинні досягти успіху в підтримці цього розвитку стійким і структурним чином. 

Цифрові технології - необхідні, але це не 100% успіх .

Правильний перехід до оцифрування

У рітейлерів немає іншого вибору, крім як терміново і масово інвестувати в проекти. Але що, якщо у вас немає фінансових ресурсів або внутрішніх IT-навичок для цього? Деякі будуть розраховувати на своїх партнерів-постачальників, які підтримають їх в цьому переході. Інші будуть покладатися на спеціалізовані торгові майданчики, такі як ManoMano або Amazon, які інтегрують їх у свої онлайн-платформи. В результаті посилюється конкуренція з боку гравців, яким не доводиться нести витрати по створенню магазинів в центрах міст. Зрештою, ми виявляємо, що будь-хто може стати гравцем.

У найближчі роки більшість брендів надолужать згаяне, але коли всі вони знаходяться на одному рівні, як вони будуть розрізняти себе? Повернемося ми до основ бізнесу минулих років, а саме до пропозиції додаткових послуг нашим клієнтам? Або ми повернемося до дуже сильної цінової конкуренції? Важливо передбачити фазу спаду, щоб уникнути оцифровки.

Кожна секунда вирішує.

Всім важливо перед покупкою протестувати та порівняти товар на полицях. Незважаючи ні на що, в першу чергу необхідно прискорити цифрову трансформацію, щоб ще більше спростити шлях до покупки, особливо в контексті з Covid.

Необхідно дотримуватися обмежувальних заходів та обмеження габаритів всередині магазинів. Компанії повинні робити все, щоб гарантувати обмеження часу на тест продукту, інакше магазини знизять трафік покупців. Швидкий пошук продукту став життєво важливою проблемою для брендів, які в той же час повинні змусити своїх клієнтів повертатися і збільшувати свої кошики.

Однак фізичний магазин залишається активом тільки в тому випадку, якщо він не перетворюється в додаткові приховані витрати. Тим більше, що звичайним підприємствам необхідно зберігати свою рентабельність, залишаючись при цьому ефективними, щоб не програти цінову конкуренцію чистим гравцям, які покладаються на швидкість своїх служб доставки.

Візьмемо, наприклад, двогодинну послугу доставки в магазині. Після того, як замовлення було оформлено онлайн, співробітник повинен забрати товар з полиці, та доставити його в пункт видачі товарів. Якщо бренд хоче підтримувати пристойну марку, у нього немає іншого вибору, окрім як спробувати оптимізувати всі ці операції. Економія часу та ресурсів є критично важливим чинником, і саме електронна комерція чудово підштовхує в цьому напрямку.

Оптичний бездротовий зв'язок для підвищення ефективності роботи.

Щоб підтримати зростання Click and Collect, бренди все частіше використовують дуже ефективну і швидку технологію, а саме оптичний бездротовий зв'язок. Миттєвий спалах, який випромінює електронними цінниками, дозволяє швидко знайти необхідний товар. Зручний для комплектації та підготовки замовлення, а також для стелажів.

У магазині DIY з 50 000 найменувань та мінімальними відмінностями за певними видами товарів сэкономить 10 хвилин при виконанні повного замовлення, і в два рази більше часу при розміщенні їх на полицях.

Результат: менше помилок продукту в неправильному місці, менше поломок і збою в системі. Співробітники також будуть використовувати флеш-пам'ять, щоб допомогти клієнтам додати геотеги до цінників та продукту, що заощадить до 30% часу витраченого на зміни в системі.

Звільнившись від деяких завдань, співробітники магазину можуть краще зосередитися на продажах. Умови роботи також спрощені: більше не потрібно їздити туди-сюди, витрачати час на розкладання піддонів на полицях, - все це трудомісткі завдання, число яких зросло з ростом онлайн-продажів. Пік, що спостерігається: + 124% в період з березня по квітень 2020 р ..

Надійна трансформація завдяки хмарному сховищу.

Цифрову трансформацію потрібно проводити не за п'ять років, а за кілька місяців. Хмарне сховище - це переважно гнучкий інструмент, який дозволяє швидко створювати і налаштовувати рішення з можливостями управління, адаптованими до потреб кожного магазину. Таким чином, бренди надають собі засоби для полегшення інтеграції і забезпечення своєї трансформації з часом. Всі аспекти резервного копіювання та відновлення особливо важливі з урахуванням руху інформації в реальному часі. 

Щоб досягти успіху в переход Covid, магазини DIY повинні більше ніж будь-коли покладатися на технології, які забезпечують  їм швидкість, оперативність і стійкість, не випускаючи з уваги благополуччя своїх співробітників та клієнтів, схильних до стресу.

Якщо у Вас виникли питання – будь ласка, звертайтеся!

Джерело

 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Раздел: Світовий досвід >

Теги:

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*