09 квітня 2021

Управління інвентарем

Управління інвентарем

3435

Змагання

Більшість ритейлерів сьогодні використовують автоматичне оформлення замовлень, але з багатьох причин цей процес не є досконалим. Це пов'язано з різними обсягами товарів в магазині. Невелика кількість товару може забезпечити втрату продажів, а велика - обмежений капітал та ризик ніколи не продати всі акції.

Рішення

Багато стратегії використовуються для підтримки максимально точного рівня запасів.

Перший метод системи Pricer - спростити пошук підозрілих рівнів запасів, виділивши продукти з низьким або навіть негативним теоретичним запасом. Це можна зробити до відкриття магазину, за допомогою етикеток, керуючись технологіями Instant Flash та картою, яка вмить допоможе знайти необхідний товар.

Друге рішення - знайти критично важливі предмети протягом дня. Співробітники знову використовують Instant Flash та карту, щоб знайти товари для перевірки. За допомогою технологій можливо виявити негативні запаси та  нерухомі предмети, що не активно продаються. Цінність рішень як в економії часу, так і в достовірності даних про рівень запасів.

Інші методи більш непрямі, але все ж дуже ефективні. Завдяки використанню рішення з підказкою по флеш-пам'яті, в першу чергу значно зменшується кількість  помилок. Наприклад, технологія дозволяє уникнути поширеної помилки, яка полягає в тому, що продукт ставиться перед дуже схожим, але не ідентичним продуктом, таким чином приховуючи той, що знаходиться позаду.

Спростіть управління запасами в вашому магазині

Відсутність на складі або недостатній рівень запасів - серйозна проблема для роздрібної торгівлі.

Поліпшите дані про запаси в ваших магазинах та спростити процес перевірки запасів за допомогою Pricer inventory management.

Сучасні роздрібні ланцюжки поставок зазвичай побудовані на автоматичному розміщенні, при якому замовлення розташовуються за рівнями запасів та показниками продажів. На жаль дані про рівень запасів складно підтримувати точними.

Це може бути викликано безліччю різних причин, таких як знижки, крадіжка та неточні дані про постачання. Щоб виправити дані, постійно проводяться регулярні перевірки інвентарю на полицях, що забирає багато часу. Необхідно знайти всі місця для продуктів і підрахувати одиниці.

Управління запасами

Спростіть надходження даних про запаси та перевірку даних про товар за допомогою управління запасами Pricer, яку в Україні представляє компанія Suntown Ukraine.


Якість обслуговування клієнтів

Рішення Pricer для управління запасами користується великим попитом, серед наших клієнтів. Одним із прикладів є велика роздрібна мережа з 650 магазинами. 

Pricer використовують магазини повсякденного попиту, супермаркети, гіпермаркети, що дозволяє зробити роботу співробітників легше та ефективніше.

Щоранку, за 15 хвилин до відкриття магазину, вони звіряють інформацію на етикетках, щоб відобразити статус інвентарю, який також відображається на їх особистому цифровому помічнику (КПК). Співробітники можуть перевірити теоретичний запас, дату і суму останнього замовлення, кількість замовлених одиниць товару та проаналізувати середні виторги тижні і т.д..

Швидкість рішень Pricer на основі інфрачервоної технології дозволяє налаштувати систему таким чином, щоб ці сторінки управління відображалися в потрібний для магазина час.Також можна переглядати ці сторінки в режимі реального часу, за допомогою дистанційного пульта керування Pricer.

Попередні умови

Для забезпечення максимальної надійності такого рішення існує кілька попередніх умов.

По-перше, система повинна мати можливість працювати в режимі реального часу, так як етикетки повинні відображати актуальну інформацію.

По-друге, система повинна бути повністю інтегрована з додатками для управління магазином та повного контролю над усіма товарами.

Конкретні попередні умови

Рішення 1 - перемикання сторінок вранці

- Повне функціонування етикеток Pricer.

- Можливість робити два поновлення етикеток щодня, на додаток до всіх інших технологій.

 Рішення 2 - перевірка товарів протягом дня

- Миттєвий спалах, що дозволяє контролювати і оновлювати інформацію на етикетках.

- Динамічне позиціонування продукції (створення актуальних карт для співробітників, що допоможуть знайти необхідні продукти за кілька секунд).

Якщо у Вас є питання – будь ласка звертайтесь ! 

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від спаму

Повідомлення*