інтерв'ю від виробника, інтерв'ю від ТОП-керівника з маркетингу, інтерв'ю від маркетолога, ТОП інтерв'ю від виробника, інтерв'ю від мережі магазинів, інтерв'ю від виробника продуктових товарів

  • Альянс ОСНОВА: Гнучкість – це перевага на сучасному агресивному ринку

    Альянс ОСНОВА: Гнучкість – це перевага на сучасному агресивному ринку

    • 01 червня 2022
    «Альянс Основа» – це об’єднання продуктових різноформатних магазинів, що функціонують під торговельними марками OSNOVA, «Домашній маркет», PRO – просто продукти. Мережа продемонструвала активний розвиток у минулому році й цього року планувала зосередитися на роботі з асортиментом, адже асортимент – один із ключових складових успішного функціонування на шляху до завоювання лояльності споживачів. В планах був розвиток категорії, що не були представлені раніше, – креативні подарунки, книги, екологічні товари, БАДи, здорове харчування, а також товари власного виробництва. Про роботу і зміни в мережі розповідає Наталія Варшавська, амбасадор, співвласник та керівник департаменту стратегічного маркетингу «Альянсу Основа».
    детальніше