18 лютого 2021

FT: Facebook вводила в оману рекламодавців, завищуючи дані охоплення

FT: Facebook вводила в оману рекламодавців, завищуючи дані охоплення
1389

Facebook завищувала кількість користувачів, яких могли б охопити рекламодавці. Про це пише Financial Times з посиланням на внутрішню переписку з нещодавно оприлюдненого судового позову, повідомляє TradeMaster.UA.

У 2018 році соцмережі пред'явили скаргу, в якій стверджується, що її топ-менеджери знали про завищення «потенційних метрик охоплення» для рекламодавців, але компанія їх не виправила.

Позов подав підприємець з Каліфорнії, США, який зауважив, що Facebook свідомо включила фейковий і дублюючий акаунти до свого звіту, вводячи в оману рекламодавців. За його словами, в деяких штатах потенційне охоплення перевищувало фактичне населення.

Менеджер з продуктів Facebook в середині 2018 року запропонував змінити метрики, щоб зробити їх більш точними, проте керівництво заявило, що це спричинить «значний вплив на доходи» компанії. Менеджер відповів: «Це дохід, який ми ніколи не повинні були отримувати, з огляду на той факт, що він заснований на невірних даних», - йдеться в позові. Його побоювання підтвердили кілька інших співробітників.

У внутрішньому документі компанія визнала, що метрика була «ймовірно, найважливішим показником в нашому рекламному кабінеті». Згідно з дослідженням, проведеним самою соцмережею, видалення зі звіту повторюваних акаунтів призведе до 10% зниження потенційного охоплення - відповідний документ міститься в позові. Однак в публічній заяві компанія стверджує, що ці показники є оціночними. Представник Facebook назвав звинувачення такими, що «не мають під собою підстав».

У березні 2019 року платформа внесла деякі зміни до своїх метрик охоплення. Раніше вони були засновані на кількості активних користувачів за останні 30 днів - тепер вони враховують, скільки людей, які відповідають критеріям рекламодавця, побачили оголошення за той же період. Однак в позові стверджується, що станом на 2020 рік компанія «досі не видалила фейковий і дублюючий облікові записи зі свого потенційного розрахунку охоплення».

Читайте також: Facebook заробила на рекламі понад $84 млрд

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також