Hennessy оголошує про глобальне партнерство з НБА
LVMH оголосила, що виробник коньяку преміум-класу Hennessy став першим глобальним алкогольним партнером НБА (Національної баскетбольної асоціації). Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Спочатку ці дві групи співпрацювали в США в лютому 2020 року, а зараз розширюють партнерство на весь світ.
План включає запуск кампанії "Hennessy x NBA: Lines" в Африці, Південній Америці, Азіатсько-Тихоокеанському регіоні та Європі, відзначаючи інновації та амбіції, що стоять за цією співпрацею.
Виробник представить обмежені тиражі коньяку, створені спеціально на згадку про партнерство у всьому світі.
За словами Дана Россомондо, старшого віце-президента НБА з питань засобів масової інформації та розвитку бізнесу, партнерство "знаменує захоплюючу віху для ліги, оскільки Hennessy стає першим у світі алкогольним партнером НБА".
Директор з міжнародного маркетингу та комунікацій Hennessy Джулі Ноллет сказала: "Це партнерство дає нам змогу підтримувати гру та культуру, які об'єднують людей завдяки розвагам та товариству, незважаючи на поточні виклики, з якими стикаються вболівальники у всьому світі".
Читайте також: Moet Hennessy з LVMH купує бренд шампанського реп-зірки Jay-Z
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар