15 квітня 2021

Coca Cola оновить дизайн своєї упаковки

Coca Cola оновить дизайн своєї упаковки
1425

Coca-Cola представила глобальне оновлення своєї упаковки - мінімалістичний дизайн для банок розробила інхаус-студія бренду з Атланти. Це перший редизайн з тих пір, як компанія прийняла стратегію «Єдиний бренд», яка передбачає створення спільного візуала для всього асортименту, повідомляє TradeMaster.UA.

Як відзначили креатори, ребрендинг був спрямований на «створення простої й інтуїтивно зрозумілої системи навігації, яка підтримує всі варіації напою Coca-Cola».

З упаковки зникло культове зображення хвилі, а також всі додаткові елементи, за допомогою яких бренд традиційно виділявся на товарній полиці. Процес редизайну почався з Coca-Cola Zero - на її банці логотип компанії буде представлений в чорному відтінку.

Щоб розрізняти лінійки напою, у них залишиться фірмове поєднання кольорів бренду - білий шрифт на червоному тлі для оригінальної Cola-Cola, червоний шрифт на срібному - для Diet Coke. При цьому логотип компанії буде перенесений на верхню частину упаковки, символізуючи тим самим «метафору піднесення».

Продукція Coca-Cola Zero з новим дизайном вже стала випускатися в Європі і Латинській Америці. Як обіцяє виробник, упаковка зі зміненим візуалом з'явиться у всіх країнах продажів напою до 2022 року.

Читайте також: Coca-Cola випробує паперові пляшки на європейському ринку

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також