Coca Cola оновить дизайн своєї упаковки

Coca-Cola представила глобальне оновлення своєї упаковки - мінімалістичний дизайн для банок розробила інхаус-студія бренду з Атланти. Це перший редизайн з тих пір, як компанія прийняла стратегію «Єдиний бренд», яка передбачає створення спільного візуала для всього асортименту, повідомляє TradeMaster.UA.
Як відзначили креатори, ребрендинг був спрямований на «створення простої й інтуїтивно зрозумілої системи навігації, яка підтримує всі варіації напою Coca-Cola».
З упаковки зникло культове зображення хвилі, а також всі додаткові елементи, за допомогою яких бренд традиційно виділявся на товарній полиці. Процес редизайну почався з Coca-Cola Zero - на її банці логотип компанії буде представлений в чорному відтінку.
Щоб розрізняти лінійки напою, у них залишиться фірмове поєднання кольорів бренду - білий шрифт на червоному тлі для оригінальної Cola-Cola, червоний шрифт на срібному - для Diet Coke. При цьому логотип компанії буде перенесений на верхню частину упаковки, символізуючи тим самим «метафору піднесення».
Продукція Coca-Cola Zero з новим дизайном вже стала випускатися в Європі і Латинській Америці. Як обіцяє виробник, упаковка зі зміненим візуалом з'явиться у всіх країнах продажів напою до 2022 року.
Читайте також: Coca-Cola випробує паперові пляшки на європейському ринку
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар