Модні продажі LVMH зросли на 32%

LVMH, група товарів розкоші, яка є власником Louis Vuitton і Dior, спостерігає зростання продажів у річному обчисленні. Продажі LVMH за перший квартал у своєму підрозділі моди та шкіряних виробів зросли на 45% порівняно з аналогічним періодом 2020 року, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на RetailGazette.
Розкішний роздрібний конгломерат LVMH вперше майже за рік повернувся до зростання.
Материнська компанія Louis Vuitton та багатьох інших люксових брендів зафіксувала зростання продажів у першому кварталі в її підрозділі моди та шкіряних виробів на 45 відсотків порівняно з аналогічним періодом 2020 року.
Це число означає 32-відсотковий стрибок у річному обчисленні після того, як пандемія Covid-19 призвела до значних збоїв.
Фірма не розкривала дохід за брендами, але заявила, що "Louis Vuitton, керований його сильним креативом, отримав неабиякі результати", тоді як "Christian Dior отримав прекрасний старт року".
LVMH також зафіксувала 35-відсоткове зростання продажів своїх годинників та ювелірних виробів порівняно з аналогічним періодом минулого року.
Читайте також: Moet Hennessy з LVMH купує бренд шампанського реп-зірки Jay-Z
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар