Danone продає бренд рослинної продукції в Америці
Компанія Danone вирішила продати свій бренд продуктів на рослинній основі в Канаді і США Vega фондам, керованим американської приватною інвестиційною компанією WM Partners, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на AgroPortal.
«Продаж є частиною оптимізації розподілу капіталу і стратегічного огляду портфеля і активів компанії, оголошеного в минулому році», - йдеться в повідомленні компанії.
Фінансові деталі угоди не розголошуються.
Французька група компаній Danonе - одна з провідних компаній світу з виробництва молочних продуктів. Наразі Danone має три основних напрямки діяльності: свіжі молочні продукти і дитяче харчування, печиво і мінеральна вода. Група представлена на п'яти континентах, у 150 країнах. У цілому кількість співробітників перевищує 86 тисяч осіб. У даний час Danonе реалізує в Україні широкий спектр продуктів під торговими марками: «Актімель», «Активія», «Растишка», «Даніссімо», «Живинка», «Веселий пастушок», «біобаланс», «Тема», «Простоквашино», «Галактон »,« Смішарики »,« Кремез ».
Читайте також: Danone North America представила альтернативу йогурту из миндального молока
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар