Американські рітейлери уникають закритих моллів
Починаючи з 2020 року, роздрібна торгівля переживає непрості часи, що тягнуть за собою кардинальні зміни. З'являються нові підходи до торгівлі, значно змінюється поведінка покупців. І останні вже не так охоче відвідують фізичні магазини, все частіше вибираючи онлайн-торгівлю. Але якщо і приходять в торговий центр, то віддають перевагу відкритим, в яких вони можуть відчувати себе в більшій безпеці. Місця, які раніше залучали натовпи покупців і туристів, тепер пустують, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Malls.
Цифри консалтингової компанії з нерухомості Jones Lang LaSalle показують, що рівень вакантних площ у закритих торгових центрах США може перевищити рівень вакантних площ у відкритих моллах - 9% у порівнянні з 7,8%. Іншими словами, рітейлери залишають закриті приміщення, все частіше вибираючи відкриті торгові центри і невеликі магазини (в останньому випадку можна ще і заощадити на орендній платі). Також поступово починається міграція в передмістя.
Тим часом власники закритих моллів, розташованих у центрах міст, думають, що робити із тепер раптом збитковою нерухомістю. Робляться спроби щодо переобладнання приміщень на житлові дома, офісні центри або склади. Так, розташований у центрі Річмонда, штат Каліфорнія, Hilltop Mall був переобладнаний під житлове та інше використання. Аналогічним чином діють й інші власники великих моллів, що колись вважалися найприбутковішим варіантом для рітейлу.
Читайте також: У мегамоллі American Dream відкриваються магазини класу люкс
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар