01 декабря 2021

Продажі в «кіберпонеділок» впали вперше в історії

Продажі в «кіберпонеділок» впали вперше в історії
920

Продажі в «кіберпонеділок», який традиційно пройшов після «Чорної п'ятниці», вперше в історії скоротилися в річному порівнянні. Про це повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNBC.

Сумарний обсяг покупок на американському ринку за підсумками дня становив 10,7 млрд доларів, що на 1,4% менше, ніж минулого «кіберпонеділка». Експерти зазначили, що за весь час проведення підрахунків продажі не зросли вперше.

Кіберпонеділок став частиною великого сезону розпродажів США в середині нульових. На відміну від «Чорної п'ятниці», яка спочатку передбачала активний шопінг у фізичних магазинах і часом змістилася в інтернет, «кіберпонеділок» спочатку передбачав покупки через онлайн-канали. У США продажі в «кіберпонеділок» стабільно зростали, зокрема в роки фінансової кризи.

Аналітики вважають, що, незважаючи на спад продажів, за підсумками всього святкового сезону рітейлери збільшать сумарний товарообіг. Передбачається, що в період з 1 листопада до 31 грудня американські споживачі витратять близько 207 млрд доларів, що на 10% більше, ніж роком раніше.

Читайте також: Роздрібні магазини розгубили покупців у «Чорну п'ятницю»

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги