Американці почали подавати позови через листування з чат-ботами
Житель Каліфорнії подав позов до продавця одягу та взуття Old Navy, що належить компанії Gap, через чат-бот, який записує та зберігає листування. На думку позивача, технологія «переконливо видає себе за реальну людину, а це спонукає споживачів ділитися своєю особистою інформацією», повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на CNBC.
Позивач вважав, що спілкується із реальним представником служби підтримки. За його словами, він не знав, чат-бот записував і зберігав "всю розмову", включаючи натискання клавіш, клацання миші та інші дані про те, як користувачі переміщаються сайтом. У позові стверджується, що Old Navy незаконно передає споживчі дані третім особам, не інформуючи споживачів та не запитуючи згоди. Материнська компанія Old Navy - Gap не стала коментувати позов.
Old Navy — не єдина компанія, яку звинувачують у такому. У Каліфорнії подано десятки позовів проти мережі товарів для дому Home Depot, автоконцерну General Motors та ін. У позовах містяться аналогічні скарги на незаконний запис листування в онлайн-чатах — причому не завжди користувач спілкувався саме зі штучним інтелектом.
Експерти вважають, що результат справи буде не особливо інтригуючим: швидше за все, компанії просто почнуть інформувати клієнтів про те, що листування може бути збережене. Також роблять на лініях служб підтримки клієнтів.
Але питання конфіденційності в чат-ботах стоять гостро. "Одна з проблем, пов'язаних з цими інструментами, полягає в тому, що ми мало знаємо про те, які дані насправді використовувалися для їхнього навчання", - сказала CNBC Ірина Райку, директор програми інтернет-етики в Центрі прикладної етики Марккула в Університеті Санта-Клара. Компанії, у тому числі JPMorgan та Verizon, відзначають ризик витоку конфіденційної інформації, яку співробітникам не слід передавати чат-ботам.
Крім того, незрозуміло, чи можна в принципі видалити інформацію, де колись навчався штучний інтелект, зазначає видання. У тому числі через це в березні Національне управління захисту персональних даних Італії тимчасово обмежило роботу в країні ChatGPT від OpenAI. Це сталося після того, як через витік деякі користувачі отримали доступ до чужих даних і навіть листування з чат-ботом. Заборону зняли після того, як OpenAI змінила політику конфіденційності.
Технічний директор розробника продуктів у сфері кібербезпеки Sophos Чет Вишневський вважає справу Old Navy «трохи поверховою». За його словами, компанії просто почнуть знімати з себе будь-яку відповідальність. За його словами, при спілкуванні з чат-ботами варто дотримуватися запобіжних заходів — наприклад, не публікувати особисту інформацію, яку не можна змінити, а також мати на увазі, що дані можуть використовуватися для подальшого навчання штучного інтелекту.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, штучний інтелект
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар