Онлайн-шопінг у Європі демонструє зростання: конкуренція з китайськими маркетплейсами загострюється
Європейський ринок онлайн-шопінгу цього року повертається до зростання завдяки відновленню довіри споживачів, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Ecommerce Europe.
Зокрема, такі недорогі маркетплейси, як Temu, суттєво посилюють конкуренцію. Інфляція знизила купівельну спроможність споживачів, але водночас сприяла популярності платформ, які пропонують дешеві товари.
Згідно зі звітом Ecommerce Europe, оборот електронної комерції у 2024 році в Європі зросте до 958 мільярдів євро, що на 8% більше порівняно з минулим роком. Це перший рік з 2021 року, коли відбулося реальне зростання з урахуванням інфляції. Споживачі купують менше, але схильні обирати дешевші товари, що впливає на зміни в попиті.
Водночас конкуренція з китайськими маркетплейсами, такими як Temu, зростає, особливо на ринках Німеччини, Данії та Фінляндії. Місцеві гравці відчувають тиск через популярність дешевих китайських товарів, що створює нерівні умови для європейських інтернет-магазинів.
Представники Temu зазначили, що дотримуються місцевих законів і правил, а також активно залучають продавців з Європи, щоб розширити асортимент на своїй платформі.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: Товари та ринки > Все новости
Теги: новини ритейлу, онлайн ритейл, ecommerce
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар