01 жовтня 2020

Кава від WOG: 7 років на ринку та EUR10 млн інвестицій в проект

Кава від WOG: 7 років на ринку та EUR10 млн інвестицій в проект
1640

З нагоди святкування Міжнародного дня кави на WOG підбили підсумки роботи на ринку кавового рітейлу. Проект «Найкавовіша кава», що був запущений 1 жовтня 2013 року, наразі займає лідерську позицію за обсягами продажів кави та кавових напоїв в Україні, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на прес-реліз компанії.

Проект «Найкавовіша кава» було розпочато у 2013 році, коли мережа WOG придбала та запустила в роботу першу професійну кавомашину виробництва швейцарської фірми FRANKE. За сім років існування проекту відкрито 386 WOG CAFE по всій Україні – з них 14 закладів, починаючи з 2016 року, працюють у швидкісних потягах Інтерсіті та Інтерсіті+. Також у 2016 році було відкрито WOG CAFE у міжнародному аеропорту «Жуляни» ( Київ), у 2018 році аналогічний заклад запрацював в міжнародному аеропорту «Бориспіль» (Київ), а у 2019 році ще два WOG CAFE з’явились у аеропортах Львова та Одеси. До того ж ще один заклад працює у міському форматі – кав’ярня розташована у Львові. Всі заклади обладнані сучасними кавовими машинами FRANKE.

«Розвиваючи проект «Найкавовіша кава» ми увесь час орієнтувалися на потреби та пристрасті наших клієнтів. Так ми обрали кавові зерна, що обсмажує і продає одна з найстаріших компаній Німеччини – родинний кавовий будинок J.J. Darboven. Додали можливість користуватися топінгами та сиропами на власний розсуд, реалізували замовлення кави безпосередньо в нашому мобільному додатку. Все це дозволило нам досягнути позначки у більш ніж 70 тис. проданих порцій кави щодня», - розповідає керівник дирекції громадського харчування WOG Максим Пятаков.

У поточному році WOG інвестував у нове кавове обладнання понад 40 млн грн, закупивши 100 інтерактивних кавових апаратів моделі FRANKE А1000, що вже працюють на найбільш трафікових АЗК по всій країні. А у запуск WOG CAFE у швидкісних поїздах з 2016 року було проінвестовано більш 10 млн. грн.

«Загалом інвестиції компанії у проект продажу кави склали понад EUR10 млн за сім років. Завдяки цьому, ми спромоглися створити бренд найкращої в Україні кави та об’єднати навколо нього справжніх поціновувачів. На сьогоднішній день ми продали майже 150 млн порцій кави – і не плануємо на цьому зупинятись!», - підкреслив Максм Пятаков.

Читайте також: WOG випустив власний бренд питної води

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua

 



Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua

Коментарі

Ваш коментар буде першим.

Додати коментар

Ваше імя*


Захист від СПАМ

Сообщение*

Читайте також