-
ТМ
Тренди ВТМ та категорії майбутнього: де потрібно бути у 2025-2026 рр., щоб стати лідером
- 10 жовтня 2025
Власні торгові марки (ВТМ, Private Label) вже давно перестали бути просто «додатковим асортиментом» для мереж. Сьогодні вони стають інструментом стратегічного розвитку, способом диференціації та маржинальності, а також відповіддю на нові потреби споживачів. 2025-2026 рр. обіцяють бути знаковими для сегменту ВТМ, адже ритейлери на локальних і регіональних ринках починають формувати нові лідерські позиції саме завдяки власним брендам.детальніше -
ТМ
Власні торгові марки як інструмент зростання для українського бізнесу: результати опитування 2025 року
- 08 жовтня 2025
У сучасних умовах розвитку ринку швидко обертових споживчих товарів (FMCG) та суміжних сегментів для українських виробників стає все більш актуальним питання співпраці з торговими мережами у форматі власних торгових марок (ВТМ).детальніше -
ТМ
Аутсорсинг друку: розумне рішення, яке полегшує життя офісам
- 25 вересня 2025
Аутсорсинг перебирає на себе всі клопоти з обслуговуванням принтерів, гарантує швидкість друку та безпеку ваших данихдетальніше -
ТМ
Упаковка без пластику: як Univest допомагає бізнесу відповідати екорегуляціям ЄС — без втрат для бренду та споживача
- 15 вересня 2025
Світовий ринок харчової упаковки переживає радикальну трансформацію. Заборона традиційного пластику, посилення фіскального тиску на упаковку з синтетичними полімерними покриттями, нові вимоги до перероблюваності — все це формує безпрецедентні виклики для бізнесу. Але виклики — це не лише загроза, а й можливість.детальніше -
Розклад тренінгів на осінь від TradeMasterGroup
- 10 вересня 2025
Цієї осені ми запрошуємо керівників, HR-фахівців, коучів, логістів, аналітиків, власників бізнесу та проактивних професіоналів долучитись до чотирьох глибоких практичних програм, покликаних розвинути ключові навички управління, впливу та системної ефективності в бізнесі. Липневий цикл тренінгів — це можливість об’єднати стратегію, лідерство та операційну досконалістьдетальніше -
ТМ
Йогурти як джерело радості: Молокія представила нову рекламну кампанію
- 02 вересня 2025
Молокія продовжує розкривати комунікаційну платформу «Життєві сили на життя» і презентує другу рекламну кампанію – про фруктові йогурти, як джерело радості.детальніше -
ТМ
TU TI Trade: дистрибуція без рамок і шаблонів, яка почалась з віри у двох людей
- 05 серпня 2025
Компанія TU TI Trade не вписується у звичні шаблони ринку. Тут не бояться одночасно постачати вогнегасники й дитячі іграшки, а запити клієнтів із різних галузей — це не виклик, а джерело зростання. Важливо, що в центрі їхньої роботи — також ефективний імпорт товарів з Китаю, який допомагає знаходити унікальні рішення для українських мереж. За цією гнучкою моделлю стоять дві жінки, які розпочали бізнес, довіряючи одна одній — і ринку, що потребував саме такого підходу.детальніше -
ТМ
50% в подарунок: акція на програми для бізнесу від Linkos Group
- 22 липня 2025
З нагоди професійного свята бухгалтерів компанія-розробник популярних програм для бізнесу Linkos Group оголосила святкову акцію — половина від ціни на ліцензію у подарунок. Акція -50% діє на програми M.E.Doc, СОТА, ПРРО Cashalot.детальніше -
ТМ
Як інтернет-магазини можуть платити лише за продажі
- 16 липня 2025
У ніші E-commerce важливо бути помітним і представленим на різних майданчиках, щоб збільшити охоплення аудиторії та забезпечити стабільний потік потенційних клієнтів. Реклама в Google або Meta — це надійні канали, які використовують майже всі інтернет-магазини, але вони можуть забирати значну частину бюджету, і не завжди є гарантія, що витрати окупляться. Однак, якщо ви вже працюєте з Facebook та AdWords, це чудово! Але варто також подумати про CPA маркетинг і запуск партнерської програми, що допоможе розширити охоплення та залучити нових клієнтів.детальніше