10 лютого відбудеться конференція Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини – must-visit подія для трейд-маркетологів України
10 лютого 2023 року на щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.
Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу.
Партнери конференції
Партнер з лояльності Art Nation Loyalt
Партнер з мерчендайзингових рішень – OUTFORZ
Партнер з автоматизації та консалтингу - Consulting for Retail
Партнер з стимулювання продажів - Pepsell
Трансформаційний Партнер – YouCoach
Партнер кава-брейків - ONE LOVE
Учасники заходу зможуть:
- скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових команд;
- перейняти успішний досвід колег;
- отримати практичні кейси та рекомендації найкращих трейд-маркетологів України;
- поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу;
- придбати нових партнерів;
- провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації.
І все це – за один день!
Ключові питання конфренції:
- Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.
- Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
- Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах
- Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.
- Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
- Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, нестандартні мотиваційні програми.
- Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.
- Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
- Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.
- Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах
- Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.
Спікери конференції:
-
- 1 - Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, – Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт?
- 2 - Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, – Як змінилася поведінка покупців та як це впливає на ринок?
- 3 - В'ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек "Подорожник", – Діджиталізація... на часі.
- 4 -Ірина Громова, Директорка з маркетингу Art Nation Loyalty, - Практики фіджитал для покращення клієнтського досвіду у ритейлі
- 5 - Ольга Момчилович, директорка з маркетингу "ЛотОК", - Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
- 6 - Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), – Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки.
- 7 - Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, – Акції лояльності у воєнний період.
-
- 8 - Леся Нікуліна, Начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот, - Емоційна складова комунікації в умовах воєнної економіки. Як задовольнити очікування клієнта на тор. Майданчику
- 9 - Ростислав Прядко, Партнер, керівник з розвитку та маркетингу в Pepsell – Нові підходи до стимулювання продажів
- Недоліки класичного підходу до запуску програми стимулювання
- Новий підхід з Pepsell
- Платформа та мобільний додаток
- Ефект від запуску програми
- Приклади активностей в магазинах
- Активності з іншими учасниками
- Кейси на прикладі BAT, Bic, Samsung, Епіцентр
- 10 - Марина Вознесенська, Директор з маркетингу мережі магазинів «Експрес Маркет box» - ЕФЕКТИВНІ НЕЦІНОВІ ПРОМО ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДАЖ ТА ЛОЯЛЬНОСТІ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
- 11 - Столярук Іван Ігорович, Провідний фахівець з просування та розробки програмного забезпечення OUTFORZ, - PICSELL: ефективне рішення задач по управлінню полицею та командою мерчендайзерів.
- 12 - Євген Чорний, керівник з продуктів Big Data, Kyivstar, - Тема уточняється
-
- 13- Василь Яцишин, Керівник служби торгового маркетингу Кормотех, - Розробляємо ефективну а гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації. Чому виробник також може мати програму лояльності
- - В основному з програмами лояльності працюють великі рітейлери. Виробникам важче достукатись до свого клієнта оскільки в нього багато посередників на цьому шляху – дистрибутори, інтернет магазини, роздріб і т.д. Але чи дійсно клієнт виробника тільки кінцевий споживач чи … Поговоримо.
- - Чому Кормотех вирішив піти в програму лояльності для продавців свого продукту.
- - Як це працює.
- - Які переваги.
- - Які результати отримав Кормотех.
- - Які плани на майбутнє програми лояльності.
У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
БЕЗПЕКА
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Умови участі:
Онлайн участь – 4500 грн
Пакет Стандарт 6800 грн
Пакет Бізнес 9900 грн
Пакет Преміум 24 000 грн
Учасникам конференцій TradeMasterGroup надається знижка 10%
*Пакет «Стандарт» доступний лише для компаній виробників, ритейлерів, дистриб'юторів.
Групова участь по пакету Стандарт. Групові ціни без знижок!
4 учасники – 18 700 грн.,
6 учасників – 26 100 грн.,
9 учасників – 36 550 грн.
З приводу розміщення новин пишіть на press@trademaster.com.ua
Раздел: Керівнику ЗЕД >
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар