19 грудня 2022

Виробництво косметики під час війни: кейс PROCARE

Виробництво косметики під час війни: кейс PROCARE

5715

Про створення українського виробництва косметики та роботу під час війни ми поговорили з СEO компанії PROCARE - Олександром Каганом.

Як в Україні розвинути бізнес косметики з нуля? Розкажіть коротко про компанію ProCare.

ProCare — це мультибрендова компанія, у нашому портфелі на сьогодні 6 брендів, а також R&D центр, у якому розробляємо косметику private label. Ми дійшли такої стратегії, розуміючи ринок, а також враховуючи особливості його роботи, і не помилилися. Зараз кожен із наших брендів має свої канали продажів, десь вони перетинаються, але кожен зі своїм вектором розвитку. Наш перший бренд Joko Blend, починався з кавових скрабів.

Сьогодні Joko Blend добре продається в інтернеті, в соціальних мережах і частково в роздріб. Barbers — бренд чоловічої косметики, продається в інтернеті, барбершопах, у національних мережах. Shelly — бренд для майстрів манікюру та педикюру. TINK — це косметика-суперфуд, ми його створювали для роздрібних мереж та рітейлу. Touch Protect, Medosan — це історія про антисептики, засоби дезінфекції та побутову хімію. Private Label — окремий напрямок розвитку, в якому до нас приходять компанії, які хочуть виготовляти свою косметику і ми надаємо повний супровід замовлення: від розробки рецептури, документації, дизайну до випуску готового продукту.

Розкажіть, як створювалося виробництво? На які етапи варто звернути особливу увагу?

Для нас завжди було важливо будувати щось масштабне і важливе. Із самого початку ми не розглядали варіант контрактного виготовлення косметики, насамперед хотіли самі повністю контролювати всі процеси. Спочатку  в нас було дуже багато ручної праці, пізніше стало з’являтися автоматизоване обладнання, яке дає можливість нарощувати обсяги продажу та швидкість випуску готової продукції. Саме виробництво також поступово розширювалося з 30 до 1500 м. Ми відстежуємо тренди ринку, дивимося що популярно, тому допрацьовуємо процеси, купуємо обладнання. Постійно реінвестуємо доходи, це дозволяє нам не стояти на місці, а постійно рухатися далі й розвиватися. Попри війну, цього літа ми запровадили новий регламент із виробництва косметики й отримали європейську сертифікацію GMP. У виробництві, як і будь-якому іншому бізнесі, важливе масштабування. Якщо б ми постійно не вкладали гроші та сили у розвиток, то, то, швидше за все, ми б уже не працювали чи залишалися на тому ж рівні, що і три роки тому. А займатися дрібним бізнесом нам не цікаво. Я вважаю, що у виробництві однозначно варто звернути увагу на автоматизацію, контроль якості, швидкість продукції, що випускається.

Чи вважаєте, що доглядова косметика є перспективним ринком в Україні (у майбутньому)?

Так, зараз загалом тема косметики дуже популярна. 5 років тому українських виробників косметики можна було перерахувати на пальцях, зараз великих виробників так само не багато, а дрібних — сотні. Хтось робить косметику вдома та продає в інстаграмі, але за гарними фото ніхто не дізнається, що крем варять і розливають по баночках вдома на кухні. Проте і вони знаходять своїх покупців. Ми орієнтовані на ритейл мережі, онлайн-магазини, почали експорт за кордон, беремо участь у міжнародних виставках.

Розкажіть про особливості кожного бренду ProCare та назвіть основні конкурентні переваги їх?

Joko Blend — це жіночий бренд доглядової косметики.  Вся Косметика виготовляється з натуральних компонентів, має ефективні та якісні склади. Наші топ продажів — альгінатні маски, гіалуронові сироватки для обличчя, скраби для тіла.

Barbers — чоловічий бренд косметики для догляду за бородою та вусами, волоссям  і тілом. Вирізняється стильним лаконічним дизайном, а також натуральними складами.

Shelly — бренд для майстрів манікюру та педикюру. Ми єдиний в Україні виробник SPA рукавичок та шкарпеток для манікюру та педикюру. Shelly допомагає майстрам збільшувати середній чек та заробляти більше.

TINK — бренд суперфуд для обличчя, тіла та волосся. В асортименті представлені натуральні засоби для догляду за обличчям, тілом, волоссям. Відрізняється яскравим, соковитим дизайном, у складах використовуються натуральні екстракти, олії та інші компоненти.

Touch Protect — бренд антисептичних засобів та побутової хімії. Наші антисептики сертифіковані МОЗ України та мають повний пакет висновків та досліджень.