26 января 2021

Budweiser відмовиться від реклами на Super Bowl вперше з 1983 року

Budweiser відмовиться від реклами на Super Bowl вперше з 1983 року
383

Американська пивоварна компанія Anheuser-Busch оголосила про відмову від реклами пива Budweiser на Super Bowl LV - фінальному матчі Національної футбольної ліги, який відбудеться 7 лютого, а також наймасштабнішій події для всіх креаторів і маркетологів. Вперше з 1983 року глядачі не побачать ролик бренду під час трансляції гри, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Sostav.

Цього року власники холдингу направлять запланований бюджет традиційного просування в $ 1 млн на інформування про вакцинацію від COVID-19. Кошти підуть на просвітницьку роботу фондів Ad Council і Covid Collaborative, а також заходи у сфері громадської охорони здоров'я.

Як зазначила віце-президент з маркетингу Budweiser Моніка Рустгі, такий формат комунікацій допоможе зруйнувати сумніви аудиторії щодо необхідності вакцинації. Тому протягом року компанія буде докладати «багатомільйонні зусилля» для підвищення обізнаності населення.

Крім того, команда Budweiser випустить відео про боротьбу американців з пандемією, в якому будуть показані кадри наукових розробок, а також з'явиться повідомлення про відмову від реклами в ефірі кубка. При цьому все ж планується просування інших брендів компанії, таких як Bud Light, Bud Light Seltzer Lemonade, Michelob Ultra і Michelob Ultra Organic Seltze - загальне ефірний час роликів складе чотири хвилини.

Читайте також: Budweiser представила свое первое пиво с добавлением азота

 

Портал о розничной и оптовой торговле TradeMaster.UA 
 

 

TradeMaster в социальных сетях 

 

По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua



Эксклюзивные материалы TradeMaster.ua

Раздел: > Новости за рубежем

Теги:

Комментарии

Ваш комментарий будет первым.

Добавить комментарий

Ваше имя*


Защита от СПАМА

Сообщение*

Читайте также

Лучшие компании

 

Личности

Блоги