M&S окреслює плани відновлення секцій одягу та товарів для дому
Після розблокування роздрібної торгівлі в Англії та Уельсі 12 квітня, мережа M&S окреслила свої плани відновити всі секції одягу та товарів для дому у своїх магазинах, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Ці відділи були закриті внаслідок впровадження карантинних обмежень у Великобританії.
Під час карантину M&S опитувала клієнтів і виявила, що приблизно дві третини покупців прагнуть одягнутися в розумніший одяг, ніж це було до пандемії.
Попит на сукні в Інтернеті стабільно зростав з кінця лютого.
Минулого тижня роздрібний торговець помітив значний приріст пошуку сандалій та сонцезахисних окулярів, а сторінка жіночого одягу "new in" зараз є найбільш відвідуваною на його веб-сайті.
M&S розпочне свою кампанію "Bring On", щоб висвітлити товари, які клієнти шукають в Інтернеті.
Кампанія також розповсюдиться на M&S Food, висвітлюючи улюблені продукти та включаючи пропозиції гриль-продуктів та літніх напоїв, таких як джин-лікер Cherry Blossom Gin.
Низка змін набуде чинності разом із відновленням роботи, але деякі елементи старого досвіду покупок, такі як привітання біля дверей, залишаться.
Мережа також буде випробовувати такі інновації, як експрес-збір та цифрова реєстрація приблизно в двадцяти магазинах, щоб полегшити збір замовлень.
Читайте також: Британська M&S розширює інтернет-бізнес на понад 100 ринків
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Теги: рітейл, карантин, блокування
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар