Меган Маркл і принц Гаррі співпрацюватимуть із Procter & Gamble
Організація Archewell, заснована принцом Гаррі та Меган Маркл, оголосила про співпрацю з американською компанією Procter & Gamble. Метою співпраці бренду та герцогів Сассекських стане розвиток соціального і гендерної рівності, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на Insider.
В 11-річному віці Меган звинуватила компанію в сексизмі. У ролику P & G з рекламою рідини для миття посуду був слоган: «Жінки по всій Америці борються з жирними каструлями і сковорідками». Меган відправила компанії лист, в якому просила змінити слоган, оскільки посуд миють не тільки жінки. У результаті P & G виправив слоган на «Люди по всій Америці борються з жирними каструлями і сковорідками».
Крім гендерної рівності Archewell і Procter & Gamble планують розвивати інклюзивні онлайн-простори та працювати над популяризацією спорту.
У герцогів Сассекських також є чинні угоди з Netflix і Spotify. Принц і його дружина будуть створювати документальні фільми, серіали, художні фільми та шоу для дітей, а на стрімінговій платформі випускати подкасти.
Читайте також: P&G Україна відмовиться від твердих відходів
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар