Żabka запускає формат безкасового магазину - Żappka
Польський рітейлер Żabka відкрив свій перший магазин без кас під брендом Żabka на Міжнародному ярмарку в Познані, повідомляє TradeMaster.UA з посиланням на ESM Magazine.
Формат призначений для місць, де неможливо відкрити стандартну торгову точку Żabka.
Спочатку в магазині буде представлено понад 300 товарів, включаючи солодощі, готові страви, солоні та солодкі снеки та напої, а також гарячу свіжомелену каву з еспресо-машини.
Під час обмежень пандемії в магазині буде обслуговуватися лише одна людина.
Żabka планує запустити більше таких торгових точок у великих містах, а друга за рахунком магазин Żappka відкриється у Варшаві.
Żabka протестувала технологію, що використовується в магазині Żappka, зі співробітниками та партнерами, перш ніж розповсюджувати її серед клієнтів.
Магазин використовує зелену енергію для своєї діяльності та відповідає цілям компанії для досягнення кліматичної нейтральності.
Клієнти повинні встановити програму Żappka та активувати послугу Żappka Pay, щоб отримати доступ до нового магазину.
Додаток генерує одноразовий QR-код із точковим присвоєнням, який потрібно відсканувати на зчитувачі, щоб увійти до магазину.
Камери в магазині розпізнають товари, які забрали покупці. Оплата завершується за допомогою платіжної картки, підключеної до Żappka Pay.
Система гарантує повну конфіденційність та безпеку, оскільки не ідентифікує клієнтів та не запам'ятовує зображення.
Читайте також: Żabka створить повністю автоматизований логістичний центр
По поводу размещения Ваших материалов на портале пишите на press@trademaster.com.ua
Ексклюзивні матеріали TradeMaster.ua
Раздел: > Новости за рубежем
Коментарі
Ваш коментар буде першим.Додати коментар